نمایش 1 - 0 کالا از 0

هیچ محصولی یافت نشد.

دستکش ایمنی تمام مواد

دستکش ایمنی تمام مواد

دستکش ایمنی تمام مواد جز بهترین انواع دستکش ایمنی است که کفی آن با استفاده از فرمولاسیون خاصی تولید شده است. این مدل از دستکش ایمنی کار به دلیل ویژگی‌های شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد خود، در شرایط مختلف محیطی مانند کار با مواد شیمیایی، ابزارهای تیز یا وسایل برنده بسیار مناسب است و می‌تواند از دستان شما در برابر آسیب‌ها محافظت کند.

آژانس های ایمنی و بهداشت حرفه ای از نظر قانونی استفاده از دستکش های محافظ را برای بسیاری از کارهای محل کار، به ویژه در ساخت و ساز الزامی کرده اند. این به دلیل این است که تعداد زیادی از کارهای ساختمانی کارگران را ملزم به استفاده از مواد خطرناک می کند و  یا فشار فیزیکی را روی کف دست خود وارد می کنند.

استفاده از دستکش‌ تمام مواد با رو کش ممکن است به دلایل ارگونومیکی نیز ضروری باشند. زیرا می‌توانند قدرت بیشتری برای نگه‌داشتن تجهیزات برای مدت‌های طولانی ارائه دهند. انواع پوشش های مختلفی که معمولا برای محافظت از کف دست استفاده می شود شامل نیتریل، پلی اورتان، لاتکس، پی وی سی و کولار است.

 

فرمول دستکش تمام مواد چیست؟

یکی از مواردی که باعث می‌شود از این مدل دستکش‌های ایمنی به عنوان یک محصول همه کاره یاد شود، فرمول دستکش تمام مواد است. هر تولیدکننده‌ای بسته به فرایندی که برای خود در نظر گرفته، فرمولاسیون متفاوتی را برای تولید این نوع از دستکش‌ها در نظر می‌گیرد.

برای مثال ممکن است جنس روکش به صورت نسبتی دقیق از پلی یورتان و نیتریل باشد که باعث خواهد شد بتوانید از این دستکش در محیط‌های خشک و روغنی استفاده کنید. در مدل‌های باکیفیت‌تر، تولیدکننده می‌تواند مواد دیگری را به فرمول دستکش کف مواد اضافه کند که ویژگی‌های آن را تغییر خواهد داد.

 

ویژگی های دستکش ایمنی تمام مواد

دستکش ایمنی تمام مواد باید دارای یکسری ویژگی هایی باشد. تا بتوانید از مقاومت آن در برابر تمامی مواد آگاه شوید زیرا به دلیل شرایطی که این دستکش ایمنی قابل استفاده می باشد باید به این نکات توجه زیادی داشته باشید. این ویژگی هایی که باید به آن ها توجه داشته باشید عبارتند از :

  • مقاوم در برابر برش، سوراخ و ساییدگی
  • مجهز به رویه ضد‌لغزش
  • مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا به‌دلیل جنس مرغوب
  • محافظی قدرتمند در برابر عوامل بیولوژیک
  • چنگش مناسب در محیط‌های مرطوب
  • مواد پلی‌استر و نیتریل مرغوب و با‌کیفیت

 

جهت خرید دستکش ایمنی تمام مواد چه نکاتی را باید در نظر گرفت 

جهت دستکش ایمنی تمام مواد مناسب به اهداف شما بستگی دارد. صنایع مختلف دارای  وظایف متفاوت، امکانات و سطوح حفاظتی مختلف هستند.  بنابراین چه به دنبال گرما، دوام، مقاومت برش، کنترل گرفتن، قابلیت تنفس یا محافظت در برابر مواد شیمیایی و چربی هستید، باید در انتخاب و خرید دستکش ایمنی مناسب خود دقت نمایید. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • مواد دستکش و دستگیره : اگر به دنبال دستکش هایی هستید که عالی باشند و دارای قدرت بالایی در لمس و چنگش داشته باشند، شما گزینه های مختلفی مانند چرم مصنوعی، سیلیکون، نیتریل، و مواد مصنوعی مانند پلی وینیل کلراید  (PVC)  دارید . اینها همگی عملکرد چسبندگی دستکش ها را بهبود می بخشند. مواد بافت دار با قرار دادن استراتژیک یکی دیگر از روش های رایج ایجاد مقاومت کافی برای ایجاد چسبندگی قوی است.
  • طول و جنس کاف : سبک کاف می تواند کارایی دستکش های شما را به روش های اساسی تحت تاثیر قرار دهد. انواع سرآستین به احتمال زیاد با مواد مختلف تولید می شوند. به عنوان مثال، دستکش‌های بلند معمولاً محافظت بیشتری در برابر گرما، رطوبت، مواد شیمیایی و ضربه ارائه می‌کنند و معمولاً از موادی مانند چرم قوی و لاستیک گرمانرم (TPR) ساخته می‌شوند.
  •  اندازه دستکش : پوشیدن دستکش کار با اندازه اشتباه می تواند باعث درد و خستگی دست شود و حتی شما را در معرض آسیب های غیرضروری قرار دهد. مهم است که مطمئن شوید اندازه دستکش مناسب را برای دست خود انتخاب کرده اید، و به خاطر داشته باشید که نوع ماده دستکش می تواند بر تناسب آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، دستکش های لاتکس و نیتریل به گونه ای طراحی شده اند که سبک و انعطاف پذیر باشند و باید به خوبی روی دست قرار گیرند.
  • جنس آستر : مواد بیرونی دستکش کار شما برای چسبندگی، گرما، و محافظت در برابر رطوبت و ضربه مهم هستند. مواد مورد استفاده برای آستر داخلی دستکش های شما به همان اندازه مهم هستند. به عنوان مثال، پشم، پشم گوسفند و خز مصنوعی همگی گرمای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند، بنابراین شما تمایل دارید که این آسترها را در دستکش‌هایی در هوای سرد با نمای بیرونی ضدآب ببینید.
  • مواد و رنگ دستکش : رنگ دستکش شما نه تنها به دلایل سبک، بلکه به دلیل اهمیت است دید و ایمنی اهداف دستکش طراحی شده برای نفت و گازصنعت وجستجو و نجات ماموریت ها معمولا شامل نوارهای نئون بازتابنده برای دید بهتر هستند. دستکش طراحی شده برای ساخت و ساز و محوطه سازی باغبانی و آنهایی که از مواد طبیعی مانند چرم ساخته شده اند، خنثی تر هستند.

 

قیمت دستکش ایمنی تمام مواد :

قیمت دستکش ایمنی تمام مواد به عواملی مانند برند و شرکت‌تولید‌کننده، کیفیت ساخت و مواد به‌ کار رفته در آن بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایمن ابزار سپه دستکش مخصوص مواد خود را تهیه کنید. شما عزیران می توانید جهت خرید دستکش ایمنی تمام مواد به سایت ایمن ابزار سپه مراجعه کرده و با خیال راحتی محصولی که قصد خرید آن را دارید تهیه کنید و مشکلی جهت کیفیت و اورجینال بودن آن نباشید. شما می توانید در صورت نیاز با کارشناسان ما جهت خرید در ارتباط باشند .

SS:1904

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.