برند سازنده محصول را انتخاب کنید

نمایش 1 - 1 کالا از 1

دستکش ایمنی چرمی

دستکش ایمنی چرمی

دستکش ایمنی چرمی یکی از انواع دستکش های تجهیزات ایمنی فردی می باشد که در ساخت آن از مواد چرمی استفاده شده است و کاربرد بسیاری نیز در کارهای مختلف دارد. این دستکش از چرم گاو، بز، بوفالو و … درست می شود و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. از جمله مقاومت های این دستکش در برابر حرارت می باشد و از مهم ترین کاربرد دستکش چرمی در جوشکاری است. این دستکش ها با توجه به جنس تشکیل شده دارای ضخامت مناسبی نیز می باشند .

 

دستکش ایمنی چرمی چیست و چه ویژگی های را داراست ؟

دو نوع اصلی چرم طبیعی و مصنوعی وجود دارد. چرم طبیعی از پوست و پوست حیوانات ساخته می شود که به ماده ای سخت تبدیل شود. مواد مورد استفاده برای ساخت دستکش های ایمنی با مواد مورد استفاده در ساخت دستکش های دستی معمولی متفاوت است، بنابراین اولی می تواند محافظت بهتری نسبت به دومی داشته باشد. آنها طراحی بادوام و سختی دارند که آنها را در برابر آسیب دیدگی و سوراخ شدن محافظت می کند.

  • جلوگیری از حوادث : برخی از حوادثی که در کارگاه های صنعتی اتفاق می افتد بسیار شدید هستند و می توانند منجر به از دست دادن انگشتان یا دست ها شوند. دستکش چرمی یکی از رایج ترین ابزارهایی است که به طور گسترده برای اطمینان از ایمنی دست کارگران استفاده می شود. ماشین آلات پیچیده متعددی در هر صنعتی وجود دارد. کارگرانی که از آن ها استفاده می کنند باید با قطعات مخرب در تماس باشند.
  • جلوگیری از شوختگی از نوع شیمیایی : اگر می خواهید به کارگران خود محیط کاری سالمی بدهید، باید تجهیزات ایمنی با کیفیتی را برای آنها فراهم کنید. برخی از آنها تقریباً هر روز با مواد شیمیایی سروکار دارند. ریزش اتفاقی می تواند منجر به سوختگی شدید شود. کارگرانی که از دستکش های چرمی استفاده می کنند می توانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی در مورد انشعاب های شیمیایی کار کنند
  • استحکام بالا : چرم از دباغی پوست حیوانات ساخته می شود. دباغ‌ها این پوست‌ها را قبل از شروع پوسیدگی می‌گیرند، موها را از بین می‌برند و آنها را با انواع مواد شیمیایی فرآوری می کنند. پوست نرم و گوشتی تبدیل به ماده ای جدید و بسیار سخت تر می شود. دستکش های کار چرمی بالاترین سطح ایمنی را برای کاربران فراهم می کنند.

 

میزان انعطاف پذیری دستکش ایمنی چرمی :

دستکش چرمی با توجه به انعطاف‌پذیری بالا و قیمت کمترشان نسبت به دستکش‌های آلومینیوم، بسیار محبوب‌تر هستند. دستکش رویه و کف دستکش جوشکاری از چرم فرآوری شده نرم و ساق این دستکش از چرم اشبالت  تهیه می‌شود.

 

قابلیت ضد برش دستکش ایمنی چرم :

این مدل از دستکش ها برای افرادی که با ابزار‌آلات برشی و ماشین‌آلات سنگین کار می‌کنند، کاربرد دارد. دستکش چرمی از نوع ضد برش در مقابل نیروی وارده از تیغ برش و پارگی مقاوم است. این دستکش ایمنی از چرم، لاتکس و کتان تولید شده است. در امور نجاری، تراش‌کاری و سنگ‌تراشی از دستکش ضد برش استفاده می‌شود. از دیگر کاربرد‌های مهم این دستکش کاری باغبانی، بسته‌بندی، تعمیرات و تاسیسات، مونتاژ‌کاری و محیط‌های ساختمانی و کارگاهی است.

 

 

دستکش کف دوبل چرم چه نوع دستکشی می باشد ؟

دستکش کف دوبل چرمی یک نمونه از دستکش کار است که در قسمت کف آن، دو لایه ضخیم قرار گرفته است؛ در نتیجه می‌تواند در صنایع سنگین مورداستفاده قرار بگیرد. در ساختار دستکش کار چرمی کف دوبل، قسمت‌هایی که در معرض آسیب هستند (یعنی کف دست و انگشتان) از چرم ساخته شده و سایر قسمت‌ها از جنس پارچه‌های ضخیم مانند برزنت یا کتان است. علاوه بر این، در ساختار دستکش دستکش کار چرمی، معمولا از چرم گاوی استفاده می‌شود که ضخامت زیادی دارد و می‌تواند مقاومت خوبی در برابر رطوبت و حرارت از خود نشان دهد.

 

انواع دستکش ایمنی کف دوبل چرمی :

بر اساس جنس رویه و میزان چرمی که در ساخت دستکش کار چرمی کف دوبل استفاده شده است، در انواع مختلفی طبقه بندی می‌شود که شامل :

  • دستکش ایمنی تمام چرم کف دوبل
  • دستکش ایمنی کف چرم پشت برزنت
  • دستکش ایمنی کف چرم پشت پارچه
  • دستکش صنعتی کف دوبل جوشکاری یا هوبارت

علاوه بر این، دستکش کف دوبل چرمی در دو نوع تابستانی و زمستانی به بازار عرضه می‌شود که نمونه‌های زمستانی دارای یک آستر داخلی هستند و دست را گرم نگه می‌دارند. همچنین دستکش ایمنی کف دوبل تابستانی هم از جنسی ساخته می‌شود که مانع از عرق کردن دست خواهد شد. معیار دیگری که برای طبقه‌بندی دستکش کف دوبل چرمی به کار می‌رود، اندازه ساق آن است که بر این اساس در دسته‌های زیر قرار می‌گیرد:

  • دستکش چرمی کف دوبل ساق کوتاه که تا مچ دست را پوشش می‌دهد
  • دستکش صنعتی کف دوبل چرمی ساق متوسط که تا ساعد را پوشش می‌دهد
  • دستکش کف دوبل چرمی ساق بلند که تا آرنج را می‌پوشاند

 

خرید دستکش ایمنی چرمی :

جهت خرید دستکش ایمنی چرمی به این نکته توجه کنید که ضمن داشتن یک دستکش کارگری ایمن و با کیفیت  بهتر است، محصولی را انتخاب کرد که دارای ویژگی های مناسب فصل باشد. به عنوان مثال دستکشی که با داشتن قابلیت انتقال هوا به داخل و خارج از آن، با بکار بردن لایه آُستری داخلی خاصی مقدور و امکانپذیر باشد، سبب افزایش بهداشت و راحتی استفاده در فصل تابستان می شود.

قیمت دستکش ایمنی چرمی :

قیمت دستکش ایمنی چرمی بر اساس نوع دستکش مشخص می‌شود که در حین خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید. شما می توانید با خرید دستکش ایمنی مورد نظرتان از ایمن ابزار سپه به راحتی و با خیال کاملا آسوده از اصل بودن و با کیفیت بودن محصول خود اطمینان خاطر داشته باشید و نگران هیچ مشکلی در حین سفارش و حتی بعد از رسیدن سفارش به دستتان نباشید .

SS:1904

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.