برند سازنده محصول را انتخاب کنید

نمایش 1 - 4 کالا از 4

دستکش ایمنی کف مواد

دستکش ایمنی کف مواد

دستکش ایمنی کف مواد از بهترین انواع دستکش ایمنی است که کفی آن با استفاده از فرمولاسیون خاصی تولید شده است.

این مدل از دستکش ایمنی کار به دلیل ویژگی‌های شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد خود، در شرایط مختلف محیطی مانند کار با مواد شیمیایی، ابزارهای تیز یا وسایل برنده بسیار مناسب است و می‌تواند از دستان شما در برابر آسیب‌ها محافظت کند.

 

ویژگی های دستکش ایمنی کف مواد

دستکش ایمنی کف مواد باید دارای یکسری ویژگی هایی باشد. تا بتوانید از مقاومت آن در برابر تمامی مواد آگاه شوید زیرا به دلیل شرایطی که این دستکش ایمنی قابل استفاده می باشد باید به این نکات توجه زیادی داشته باشید. این ویژگی هایی که باید به آن ها توجه داشته باشید عبارتند از :

  • مقاوم در برابر برش، سوراخ و ساییدگی
  • مجهز به رویه ضد‌لغزش
  • مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا به‌دلیل جنس مرغوب
  • محافظی قدرتمند در برابر عوامل بیولوژیک
  • چنگش مناسب در محیط‌های مرطوب
  • مواد پلی‌استر و نیتریل مرغوب و با‌کیفیت

معمولا دستکش کار مجهز به مواد را به‌ دو شکل تمام مواد و کف مواد تولید می‌کنند. امروزه استفاده از دستکش‌های کف مواد بسیار متداول می باشد .

 

انواع دستکش ایمنی کف مواد

دستکش ایمنی کف مواد از نظر جنس کفی به دو دسته لاتکس و نیتریل تقسیم بندی می‌شوند. دستکش‌های لاتکس بیشتر از مواد طبیعی ساخته شده‌اند؛ اما باید بدانید که احتمال دارد پوست دست شما به این دستکش‌ها حساسیت داشته و به این ترتیب با استفاده از آن‌ها دچار مشکل شوید.

به همین دلیل است که دستکش کف مواد نیتریل در میان انواع این دستکش‌های ایمنی، کاربرد بیشتری دارد. دستکش کف مواد نیتریل دارای یک بافت بسیار محکم پلاستیکی است که ضد حساسیت بوده و در عین حال در برابر بریده شدن هم مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

 

مصارفی که از دستکش ایمنی کف مواد استفاده می شود.

دستکش ایمنی کف مواد دارای کاربرد های بسیار متنوعی در صنعت دارند به همین دلیل در مشاغل و صنایع بسیاری خاصی این دستکش ها قابلیت استفاده دارند اما با این حال در حین استفاده حتما به شرایط کار خود توجه کنید تا در حین استفاده مشکلی باری دست های شما ایجاد نشود. در ادامه به بررسی تعدادی از مشاغلی که فکر می کنیم قابل استفاده از این دستکش ها مفید است خواهیم پرداخت :

  • شرکت نفت
  • پتروشیمی
  • فرایندهای شیمیایی و تصفیه روغن
  • حمل و جابجایی مواد و تجهیزات ساینده آغشته به روغن
  • بسیار از کارگاه‌ها و کارخانه‌های دیگر

 

 

جهت خرید دستکش ایمنی کف مواد چه نکاتی را باید در نظر گرفت 

جهت دستکش ایمنی کف مواد مناسب به اهداف شما بستگی دارد. صنایع مختلف دارای  وظایف متفاوت، امکانات و سطوح حفاظتی مختلف هستند.  بنابراین چه به دنبال گرما، دوام، مقاومت برش، کنترل گرفتن، قابلیت تنفس یا محافظت در برابر مواد شیمیایی و چربی هستید، باید در انتخاب و خرید دستکش ایمنی مناسب خود دقت نمایید. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • مواد دستکش و دستگیره : اگر به دنبال دستکش هایی هستید که عالی باشند و دارای قدرت بالایی در لمس و چنگش داشته باشند، شما گزینه های مختلفی مانند چرم مصنوعی، سیلیکون، نیتریل، و مواد مصنوعی مانند پلی وینیل کلراید  (PVC)  دارید . اینها همگی عملکرد چسبندگی دستکش ها را بهبود می بخشند. مواد بافت دار با قرار دادن استراتژیک یکی دیگر از روش های رایج ایجاد مقاومت کافی برای ایجاد چسبندگی قوی است.
  • طول و جنس کاف : سبک کاف می تواند کارایی دستکش های شما را به روش های اساسی تحت تاثیر قرار دهد. انواع سرآستین به احتمال زیاد با مواد مختلف تولید می شوند. به عنوان مثال، دستکش‌های بلند معمولاً محافظت بیشتری در برابر گرما، رطوبت، مواد شیمیایی و ضربه ارائه می‌کنند و معمولاً از موادی مانند چرم قوی و لاستیک گرمانرم (TPR) ساخته می‌شوند، در حالی که سرآستین‌های مچ دست بافتنی اغلب از مواد بافتنی رشته‌ای، پنبه یا مواد پوشش داده شده تولید می شوند، زیرا آنها به گونه ای طراحی شده اند که زباله ها را بیرون نگه دارند و روی دست ها راحت بمانند.
  •  اندازه دستکش : پوشیدن دستکش کار با اندازه اشتباه می تواند باعث درد و خستگی دست شود و حتی شما را در معرض آسیب های غیرضروری قرار دهد. مهم است که مطمئن شوید اندازه دستکش مناسب را برای دست خود انتخاب کرده اید، و به خاطر داشته باشید که نوع ماده دستکش می تواند بر تناسب آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، دستکش های لاتکس و نیتریل به گونه ای طراحی شده اند که سبک و انعطاف پذیر باشند و باید به خوبی روی دست قرار گیرند. وینیل برای راحتی طراحی شده است و باید بیشتر جا بیفتد.
  • جنس آستر : مواد بیرونی دستکش کار شما برای چسبندگی، گرما، و محافظت در برابر رطوبت و ضربه مهم هستند. مواد مورد استفاده برای آستر داخلی دستکش های شما به همان اندازه مهم هستند. به عنوان مثال، پشم، پشم گوسفند و خز مصنوعی همگی گرمای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند، بنابراین شما تمایل دارید که این آسترها را در دستکش‌هایی در هوای سرد با نمای بیرونی ضدآب ببینید.
  • مواد و رنگ دستکش : رنگ دستکش شما نه تنها به دلایل سبک، بلکه به دلیل اهمیت است دید و ایمنی اهداف دستکش طراحی شده برای نفت و گازصنعت وجستجو و نجات ماموریت ها معمولا شامل نوارهای نئون بازتابنده برای دید بهتر هستند. دستکش طراحی شده برای ساخت و ساز و محوطه سازی باغبانی و آنهایی که از مواد طبیعی مانند چرم ساخته شده اند، خنثی تر هستند.

 

قیمت دستکش ایمنی کف مواد :

قیمت دستکش ایمنی کف مواد به عواملی مانند برند و شرکت‌تولید‌کننده، کیفیت ساخت و مواد به‌کار رفته در آن بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایمن ابزار سپه دستکش مخصوص مواد خود را تهیه کنید. شما عزیران می توانید جهت خرید دستکش ایمنی کف مواد به سایت ایمن ابزار سپه مراجعه کرده و با خیال راحتی محصولی که قصد خرید آن را دارید تهیه کنید و مشکلی جهت کیفیت و اورجینال بودن آن نباشید. شما می توانید در صورت نیاز با کارشناسان ما جهت خرید در ارتباط باشند .

SS:1904

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.