برند سازنده محصول را انتخاب کنید
رنگ محصول را انتخاب کنید

نمایش 1 - 11 کالا از 11

عینک ایمنی ایرانی

عینک ایمنی ایرانی

عینک ایمنی ایرانی در فعالیت های مختلف کاری خطرات و امکان وقوع آسیب های مختلف وجود دارد که به کار گیری تجهیزات مختلف تا حدودی از این خطرات جلوگیری می کند. کارگاه ها و کارخانه ها به حهت رعایت ایمنی و استاندارد های لازم بهتر است تجهیزات ایمنی مناسبی را برای افراد و کارکنان خود فراهم کنند. به عنوان مثال نمونه ای از این محصولات عینک ایمنی ایرانی جوشکاری می باشد که یک تجهیز ضروری به هنگام جوشکاری می باشد.

عینک معمولاً برای اصلاح بینایی استفاده می شود، مانند عینک مطالعه و عینک برای نزدیک بینی. با این حال، بدون لنزهای تخصصی، گاهی اوقات از آنها برای اهداف زیبایی استفاده می شود. عینک ایمنی برای کارگران ساختمانی یا تکنسین های آزمایشگاهی از چشم در برابر زباله های پرنده محافظت می کند. این عینک ممکن است برای کناره های چشم و همچنین در لنزها محافظت کند.

 

نکاتی که در حین استفاده از عینک ایمنی باید رعایت شود

بعد از تهیه عینک ایمنی ایرانی باید یکسری نکات را رعایت کنید تا باعث آسیب رسیدن به محصول نشود و بتوانید تا مدت ها از این محصول ایمنی استفاده کنید این نکات شامل :

  1. عینک‌های ایمنی مرتباً باید تمیز شوند و برای پاکسازی آن‌ها دربرابر مواد مضر مختلف، باید از مواد شوینده‌ی استاندارد عینک‌های ایمنی استفاده نمود.
  2. اگر برای خرید عینک می ‌روید، همیشه از فروشنده‌ی آن بخواهید که عینک را دربرابر اشعه‌های مختلف امتحان کرده و سپس به شما بفروشد.
  3. اگر عینک ایمنی شما دچار ضربه ویا‌ خط وخش گردید، باید سریعاً برای تعمیر آن اقدام کنید و از عینک به همان صورت استفاده نکنید زیرا احتمال آسیب دیدن چشم در این شرایط وجود دارد.
  4. عدسی عینک هنگامی که دربرابر گرما قرار می ‌گیرد، مانند یک ذره­بین می ‌شود. بنابراین به هیچ عنوان عینک ایمنی خود را دربرابر نور خورشید و در جلوی داشبورد وسایل نقلیه قرار ندهید زیرا این کار باعث می ‌شود که وسیله‌ی نقلیه‌ی شما دچار آتش­سوزی شود.
  5. برای این‌که بتوانید طول عمر عینک ایمنی خود را افزایش دهید، هنگام استفاده از آن، آن را با دو دست بر روی صورت قرار دهید و هنگامی که می ‌خواهید عینک را در بیاورید نیز آن را با دو دست در بیاورید.
  6. زمانی که از عینک ایمنی استفاده می ‌کنید باید محصولات آرایشی را کنار بگذارید زیرا این محصولات سبب آسیب دیدن عدسی عینک شده و کارایی آن را پایین می ‌آورند.
  7. اگر عینک ایمنی شما عینک مناسب ورزش کردن نیست، به هیچ عنوان از آن در هنگام ورزش کردن استفاده نکنید.

 

کاربرد عینک ایمنی ایرانی :

انتخاب عینک محافظ مناسب برای یک کار مشخص باید بر اساس ارزیابی خطر هر فعالیت انجام شود. انواع محافظ چشم عبارتند از:

  • عینک‌ ایمنی معمولی : اگرچه عینک‌های ایمنی ممکن است شبیه عینک‌های معمولی به نظر برسند، اما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که محافظت چشمگیری بیشتری از چشم داشته باشند. آنها دارای لنزها و فریم هایی هستند که بسیار قوی تر از عینک های معمولی هستند. عینک های ایمنی باید مطابق با استانداردهای موسسه ملی استاندارد آمریکا (ANSI) باشند. به دنبال علامت Z87 روی لنز یا قاب باشید.
  • عینک ایمنی گاگل: عینک گاگل برای شرایط کاری عمومی که ممکن است گرد و غبار، تراشه یا ذرات در حال پرواز وجود داشته باشد، از چشم محافظت می کند. عینک گاگل نوعی تجهیزات حفاظت فردی PPE است که برای محافظت یا محصور کردن ناحیه اطراف چشم طراحی شده است تا از آسیب رساندن ذرات، مایعات یا مواد شیمیایی به چشم جلوگیری شود.عینک های گاگل با استفاده از یک بند الاستیک که در پشت سر قرار دارد، بر خلاف بازوهای کناری عینک، روی صورت استفاده کننده نگه داشته می شود. عینک ایمنی گاگل دارای یک مهر و موم داخلی نرم، اغلب فوم یا لاستیک است تا شکاف بین لنز و صورت کاربر را ببندد.

 

سه دسته کلی از عینک های ضد اسید و مواد شیمیایی:

  • تهویه مستقیم: دارای جریان مستقیم هوا به فضای زیر لنز است که از تراکم هوا جلوگیری می کند و تناسب راحت تری برای کارهای سبک فراهم می کند
  • بدون تهویه: مدل های بدون تهویه کاملاً مهر و موم شده اند تا حداکثر محافظت در برابر گرد و غبار، دود و پاشش مایعات را فراهم کنند.
  • تهویه غیر مستقیم: عینک های با تهویه غیرمستقیم تلاشی برای ارائه بهترین های هر دو نوع است. دریچه سرپوش دار یا سرپوشیده به هوای زیر لنز اجازه می دهد تا از تراکم جلوگیری کند اما از ورود مایعات پاشیده شده یا مواد شیمیایی که می تواند باعث آسیب چشم شود جلوگیری می کند.

 

خرید عینک ایمنی ایرانی :

برای خرید عینک ایمنی ایرانی ابتدا نکته‌ای که باید به آن توجه کنید. انتخاب فروشگاه معتبر عینک حفاظتی است. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش انواع عینک‌های ایمنی می‌کنند. اما این نکته را نباید فراموش کنید که با توجه به توضیحات داده شده در اهمیت خرید عینک ایمنی استاندارد، هر فروشگاهی نمی‌تواند خواسته شما را برآورده کند.

همچنین جهت خرید عینک ایمنی و محافظ چشم باید به نوع آن و میزان محافظتی که از چشم ها ارائه می دهد متفاوت می‌باشد. هر نوع عینک با توجه به نوع محافظت از جنس خاصی تولید شده است. جنس عینک، برند و … همگی از عواملی هستند که بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارند.

 

قیمت عینک ایمنی ایرانی :

شما می توانید جهت مشاهده مدل ها و قیمت عینک ایمنی ایرانی در سایت ایمن ابزار سپه تمامی آن ها مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. آشنایی و شناخت دقیق ابزار های ایمنی به شما کمک می کند تا در تهیه و خریداری تجهیزات ایمنی ترغیب شود. چرا که تهیه نکردن و استفاده نکردن از این ابزار ممکن است یک عمر باعث پشیمانی شود به همین خاطر شما می توانید جهت انتخاب بهترین محصول جهت استفاده و راهنمایی با کارشناسان فروش ایمن ابزار سپه جهت خرید و تهیه یک محصول با کیفیت در ارتباط باشد.

لینک عینک های ایمنی 

SS:1504

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.