برند سازنده محصول را انتخاب کنید

نمایش 1 - 4 کالا از 4

گاگل ایمنی

گاگل ایمنی

گاگل ایمنی یکی از بهترین نمونه های عینک ایمنی می باشد که توانایی حفاظت کامل از چشم ها در زمان کار را دارا هستند و قادر است از هر گونه حادثه نظیر ورود ذرات خارجی؛ مواد شیمیایی، اشعه خورشید، اشعه ماورا بنفش، بخار ها، انواع بیماری های واگیردار و غیره جلوگیری می کند .

 

گاگل ایمنی چیست :

این مدل عینک ها جز بهترین عینک های موجود جهت محافظت از چشم ها می باشند. چشم جز یکی از حساس ترین عضو بدن می باشد که شما می توانید با استفاده از این عینک به طور کامل از چشم های خود محافظت کنید .

با توجه به پیشرفت صنایع و شرایط کاری معماری و عمران می توان بیان کرد که چشم ها در معرض خطر جدی هستند و هر لحظه ممکن است شما با یک جسم خارجی یا مایعات شیمیایی تماس داشته باشید. بدین منظور استفاده از عینک های مدل گاگل می تواند پیشگیری لازم را برای شما ایجاد کند .

گاگل های ایمنی توانایی محاصره کامل اطراف چشم شما را دارا می باشد و با استفاده طراحی PPE که دارا می باشد از برخورد مواد شیمیایی یا بخار سمی به چشمان شما جلوگیری می کند و نمی کذارد هیچ آسیبی به چشمان شما وارد شود .

عینک ایمنی گاگل چه زمانی اختراع شد؟

گاگل ایمنی امروزه استفاده های فراوانی دارد. بهتر است درباره اولین عینک های ایمنی مطالبی را بیان کنیم. اولین “محافظان چشم” توسط پی جانسون، یک آمریکایی آفریقایی تبار در سال 1880 اختراع شد و برای محافظت از چشمان آتش نشانان و کارگران کوره طراحی شد. تا اینکه در سال 1909 اولین “عینک ایمنی” به نام SANIGLAS متولد شد و توسط شرکت نوری جولیوس کینگ ساخته شد.

از ابتدای پیدایش عینک‌های ایمنی برای محیط‌های کاری و سرگرمی‌های مختلف، از جمله دوچرخه‌سواری و اتومبیل‌رانی، بهبود یافته و توسعه یافته‌اند، و در طول سال‌ها از لنزهای شیشه‌ای سنگین به انواع پلاستیکی سختی که امروزه رایج‌ترین آنهاست، تبدیل شده‌اند.

 

چه تفاوتی بین گاگل و عینک ایمنی می باشد ؟

این دو عینک به طور کامل به بکدیگر شبیه هستند و هر دو چشم شما به بهترین شکل ممکن مراقبت می کنند و در ساخت هر دو استاندارد های لازم به طور کامل رعایت شده است و حتی می توان هر دو را توسط نسخه پزشک تهیه کرد .

اما اصلی ترین و مهم ترین تفاوت این دو محافظ جشم این است که عینک ایمنی به کمک پت بینی و یک دسته روی صورت نگه داشته می شوند اما در گاگل ایمنی به این شکل است که پوشش کامل تا تنها بر روی چشم و تعدادی از آن ها تهویه می شوند تا گرما و رطوبت از بین برود و آزار دهنده نباشد.

چه زمانی باید از عینک گاگل استفاده کنیم؟

گاگل ایمنی یا سایر اشکال محافظت از چشم می تواند چشمان شما را در بسیاری از محیط های کاری، مشاغل و پروژه های از مشکلات زیادی نجات دهد، از جمله:

  • اتصال و نجاری : گاگل در برابر خاک اره و زباله های پرنده محافظت می کند.
  • سنگ زنی و سنگ زنی فلز : عینک گاگل از چشمان  شما در برابر جرقه های داغ و ذرات کوچک فلزی که در اطراف پرواز می کنند محافظت کنید.
  • آزمایشگاه های علمی : تماس با مواد شیمیایی و قطرات مختلف و بالقوه مضر به این معنی است که باید از عینک گاگل آزمایشگاهی استفاده کنید.
  • امکانات پزشکی : گاگل ایمنی از شما در برابر میکروب ها، مواد شیمیایی و داروهای موجود در این محل کار محافظت می کند.
  • آتش نشانی : گاگل ها از چشمان شما در برابر آتش، دود و دوده که همگی برای چشم خطرناک هستند، محافظت می کند .
  • استخراج معادن : مقادیر گرد و غبار، خاک و مواد شیمیایی که در هوا پراکنده می شوند ، استفاده از عینک گاگل را ضروری می کند.
  • باغبانی : گرده و مواد گیاهی به راحتی وارد چشمان شما می شوند، بنابراین با استفاده از عینک ایمنی گاگل از آنها محافظت کنید.

 

نحوه تمیز کردن گاگل ایمنی

در ادامه ما قصد داریم نحوه صحیح تمیز کردن این محصول ایمنی را به شما بگوییم تا در حین تمیز کردن گاگل شما دچار مشکل نشود و بتوانید تا مدت ها از آن استفاده کنید. نحوه تمیز کردن گاگل ایمنی شامل نکات زیر می باشد:

  • گاگل به هیچ عنوان نباید با استفاده از پاک کننده های نامربوط مانند خمیر دندان، انواع جلا دهنده های ظروف نقره، جلا دهنده های خودرو و… تمیز کرد. روش صحیح تمیز کردن گاگل به این صورت است که باید از محلول پاک کننده استاندارد و مناسب برای گاگل ایمنی استفاده کرد تا آسیبی به آن وارد نشده و ویژگی های شیلد های خود را از دست ندهد.
  • از جمله مواردی که برای تمیز کردن گاگل ایمنی ممنوعیت دارند، محلول های ضد عفونی کننده هستند. لنز های گاگل و همچنین شیشه های آن را با استفاده از محلول های ضدعفونی پاک نکنید چرا که امکان ایجاد اختلال در کارکرد شیلد عینک را به همراه دارد. برای پاک کردن شیشه گاگل ایمنی تنها محلول هایی با نام پاک کننده شیشه عینک در نظر گرفته شده اند.
  • برای تمیز کردن شیشه این محصول ایمنی ، باید از پارچه های نرم میکروفایبر بهره ببرید. استفاده از پارچه های زبر را کنار بگذارید تا هیچ گونه خط و خشی روی شیشه گاگل ایمنی ایجاد نشود.
  • استفاده نکردن از بخار دهان برای تمیز کردن شیشه عینک
  • تحت هیچ شرایطی از اسپری های ضد بخار برای پاک کردن شیلد گاگل خود استفاده نکنید به این خاطر که نتیجه عکس می گیرید. اسپری های ضد بخار باعث ایجاد یک لایه نامطلوب روی شیشه گاگل ایمنی شده و دید شما را مختل کرده و بین میبرد.

 

خرید گاگل ایمنی :

برای خرید گاگل ایمنی ابتدا نکته‌ای که باید به آن توجه کنید. انتخاب فروشگاه معتبر عینک حفاظتی است. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش انواع عینک‌ های ایمنی می‌کنند. اما این نکته را نباید فراموش کنید که با توجه به توضیحات داده شده در اهمیت خرید عینک ایمنی استاندارد، هر فروشگاهی نمی‌تواند خواسته شما را برآورده کند.

همچنین جهت خرید گاگل ایمنی و محافظ چشم باید به نوع آن و میزان محافظتی که از چشم ها ارائه می دهد متفاوت می‌باشد. هر نوع عینک با توجه به نوع محافظت از جنس خاصی تولید شده است. جنس عینک، برند و … همگی از عواملی هستند که بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارند.

 

قیمت گاگل ایمنی :

شما می توانید جهت مشاهده مدل ها و قیمت گاگل ایمنی در سایت ایمن ابزار سپه تمامی آن ها مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. آشنایی و شناخت دقیق ابزار های ایمنی به شما کمک می کند تا در تهیه و خریداری تجهیزات ایمنی ترغیب شود. چرا که تهیه نکردن و استفاده نکردن از این ابزار ممکن است یک عمر باعث پشیمانی شود به همین خاطر شما می توانید جهت انتخاب بهترین محصول جهت استفاده و راهنمایی با کارشناسان فروش ایمن ابزار سپه جهت خرید و تهیه یک محصول با کیفیت در ارتباط باشد.

لینک عینک های ایمنی 

SS:1604

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.