سایز لباس را انتخاب کنید
رنگ محصول را انتخاب کنید

نمایش 1 - 3 کالا از 3

لباس کار دو تکه

لباس کار ایمنی دو تکه

لباس کار ایمنی دو تکه که شامل یک کاپشن جهت پوشش بالا تنه و یک شلوار جهت پوشش پایین تنه می باشد . این دو بخش مستقل و جدا از هم می باشند و می توان هریک را بدون دیگری استفاده کرد.

 

مزایای استفاده از لباس کار ایمنی دو تکه

محافظت از پوست :

لباس کار ایمنی دو تکه را می توان برای کارهای مختلف در محیط کار پوشید. لباس کار ایمنی دو تکه به این دلیل نامگذاری شده اند که برای پوشاندن تمام بدن از سر تا پا طراحی شده اند. لباس کار ایمنی دو تکه علاوه بر اینکه به عنوان یک لباس محافظ برای مشاغل مختلف عمل می کنند، معمولاً به عنوان یک یونیفرم استاندارد در برخی از محیط های کار نیز پوشیده می شوند.

طیف وسیعی از این لباس ها برای کارمندان در دسترس است که می‌توانند بر اساس سطح الزامات ایمنی خود آن را انتخاب کنند. از سوی دیگر، محافظت از پوست، هدف اساسی لباس‌های دوتکه است. به عنوان مثال، در مورد جوشکارها، یک لباس دوتکه محافظ به شما کمک می کند تا در حین کار از پوست خود در برابر جرقه و شعله محافظت کنید.

حرفه ای هایی که لباس های ایمنی غیر قابل نفوذ می پوشند بهتر می توانند از خود در برابر مواد شیمیایی و آفت کش های بالقوه خطرناک محافظت کنند. به طور مشابه، لباس های  مقاوم در برابر آتش می توانند دماهای بالا را تحمل کنند، و آنها را به گزینه ای عالی برای افرادی تبدیل می کند که باید در محیطی کار کنند که گرما و آتش زیادی وجود دارد.

افزایش دید :

افرادی که در نزدیکی جاده ها و اتومبیل های در حال حرکت کار می کنند، باید لباس هایی با دید بالا بپوشند. لباس های  دید بالا شخصی سازی شده به طور قابل توجهی دید افرادی را که در آب و هوای نامساعد از آن استفاده می کنند افزایش می دهد. استفاده از لباس کار دوتکه با امکان دید بالا شخصی‌ سازی شده، زمانی ضروری می‌شود که کارگران به دید و محافظت در برابر کثیفی و سایر خطرات احتمالی نیاز داشته باشند.

اقدامات حفاظتی در برابر شرایط نامساعد جوی :

هنگامی که دما به سطح غیر قابل قبولی پایین می آید، انجام هر نوع کاری دشوار است. کارگران برای ادامه کار به لباس هایی نیاز دارند که بتواند لایه ای اضافی از گرما را فراهم کند. برای کارگرانی که هم گرما و هم ایمنی شغلی را می خواهند، لباس  کار دو تکه عایق بندی شده بهترین گزینه تجهیزات محافظ هستند.

محافظت در برابر کثیفی :

هنگام کار در یک محیط کثیف، افراد نمی توانند لباس های معمول خود را کثیف کنند. به طور منظم، کارگران در معرض خطرات کثیفی هستند. کارگران ممکن است به راحتی لباس هایی را انتخاب کنند که با نیازهای خاص آنها مطابقت داشته باشد، زیرا آنها در طیف گسترده ای از پارچه ها، اندازه ها و طرح ها برای انتخاب در دسترس هستند. استفاده از لباس های کار دوتکه می تواند به راحتی پوشش بسیار مناسبی در برابر مواد و کثیفی محیط کار کار باشد.

 

 

انواع لباس کار دو تکه

اینها برخی از رایج ترین انواع لباس کار دوتکه ایمنی هستند که به ایمنی کارگران و محافظت در برابر تهدیدات مختلف کمک می کنند.

لباس کار دوتکه استاندارد

یک محافظ اولیه در برابر کثیفی، آلودگی، لکه ها و پاشش آب است که به خوبی محافظت می کند. کارگرانی که کارهای معمولی را انجام می دهند این لباس کار محافظ اولیه را برای مقابله با نگرانی های روزمره می پوشند. همچنین، عملاً می تواند از پس هر مشکل معمولی برآید، یکی از بزرگ ترین و پرتقاضاترین لباس کار دوتکه است.

لباس کار دو تکه مقاوم در برابر آتش :

نوع بعدی لباس کار دوتکه ضد حریق است. از نام خود نشان می دهد که توسط کارمندان در صنعت آتش نشانی استفاده می شود. از آنجایی که آنها وظیفه اطفاء حریق را بر عهده دارند، یکی از بهترین لباس های  ایمنی است. کارگران را از تماس سوزاننده و شیمیایی با بدن یا لباس محافظت می کند.

لباس کار ضد آب :

این یک نوع پوشش ایمنی مهم دیگر برای کسانی است که با آب کار می کنند زیرا لباس ها را خشک نگه می دارد. علاوه بر این، این روپوش برای محافظت در برابر شرایط بارانی ایده آل است. هیچ کارگری نمی خواهد در حین کار خیس شود، بنابراین گزینه ایده آلی است.

لباس دو تکه کار مقاوم در برابر برق :

این یک شکل بسیار مهم از لباس کار ایمنی است که توسط برقکارها استفاده می شود. هیچ کس شوک الکتریکی نمی خواهد، بنابراین این یک راه عالی برای ایمن نگه داشتن آنها است. از آنجایی که کار با برق یک کار خطرناک است، سطوح بالایی از ایمنی و حفاظت مورد نیاز است.

لباس کار دو تیکه با دید بالا (Hi Vis) :

لباس کار با دید بالا یکی دیگر از اشکال مهم لباس کار صنعتی ایمن است. افسران پلیس راهنمایی و رانندگی عمدتاً هنگام اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی از این سبک لباس می پوشند. نام آن، لباس دید بالا است، و به این واقعیت اشاره دارد که کسانی که از دور نزدیک می شوند، می توانند ببینند که شخصی در جلو است. همچنین در روز و شب به وضوح دیده می شود. بنابراین، همه می توانند به راحتی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و ترافیک را روان نگه دارند.

 

خرید و قیمت لباس ایمنی کار دو تکه 

لباس کار باید دقیقا سایز تن شما باشد نه کوچک تر و نه بزرگ تر چرا که انتخاب یک لباس با سایز نا مناسب ضریب خطرات حین کار را بالاتر برده و دایره حرکتی شما را کاهش می دهد.
زمانی که قصد خرید یک لباس کار دارید بهتر است با توجه به شغلی که در آن مشغول هستید به جنس لباس توجه کنید. به این معنی که اگر شما یک فرد در حرفه برق کاری باشید باید لباس کاری که انتخاب می کنید دارای عایق باشد و از زیپ پلاستیکی یا چسب های نر و ماده در آن استفاده شده باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ایمن ابزار سپه از قیمت لباس ایمنی کار دو تکه مطلع شوید و با خیال راحت و با اطمینان خاطر خریداری کنید. همچنین شما می توانید با کارشناسان فروش ایمن ابزار سپه جهت مشاوره و راهنمایی در ارتباط باشید .

SS:2004

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.