سایز لباس را انتخاب کنید
رنگ محصول را انتخاب کنید

نمایش 1 - 1 کالا از 1

  • بلوز شلوار گرم حسنی پژواک
    طوسیکرم

    بلوز شلوار گرم حسنی پژواک

    ثبت سفارش

کاپشن و لباس گرم

کاپشن و لباس گرم

کاپشن و لباس گرم به لباس هایی گفته می شود که افراد برای گرم نگه داشتن بدن خود در فضا های آزاد به ویژه در فصول سرد سال و یا مناطق سردسیری استفاده می نمایند. برای گرم نگه داشتن بدن ما معمولاً از لایه های مختلف لباس استفاده می گردد.

لباس کار زمستانی از ملزومات مهم کار می باشد که واجب است هر کاربر حتما در فصول سرد از آن استفاده نماید این بخش از لباسها شامل کاپشن بارانی بادگیر سویشرت پلیور و … می باشد. کاپشن ها به طور کل دو دسته ضد آب و کتان در بازار موجود می باشند. و برای کارکنان مجموعه و به خصوص نگهبانان جزء ابتدایی ترین وسایل است.

 

3 لایه کاپشن و لباس گرم ضروری برای کارگران

هنگام لایه بندی، مهم است که سه لایه را در نظر بگیرید، و اینکه هر لایه چه کاری می تواند برای شما انجام دهد. این به شما کمک می کند لباس کار با عملکرد و پارچه درست انتخاب کنید. علاوه بر این، با انتخاب سه لایه کاربردی، در عین حفظ توانایی حرکت سریع و عملکرد خوب در کار خود، به راحتی گرم می‌مانید.

  • لایه پایه

لایه پایه یا لایه زیر لباس برای از بین بردن عرق از پوست است. برای اینکه لایه پایه به درستی کار کند، باید روی پوست قرار گیرد تا بتواند به طور موثر رطوبت را از بدن دور کند. هنگام انتخاب متریال برای لایه پایه، می توانید پارچه ای سبک، متوسط ​​یا سنگین را انتخاب کنید. مواد سبک وزن به سرعت رطوبت را از بین می برند و به سرعت خشک می شوند اما فاقد عایق هستند. پارچه های مصنوعی، مانند پلی استر و نایلون، گزینه های عالی مواد سبک وزن هستند. لایه‌های پایه میان‌وزن، مانند ترکیب پلی‌اتر پشمی، رطوبت یک لایه سبک وزن را در خود جای می‌دهند و در عین حال عایق بیشتری دارند. یک لایه پایه سنگین وزن به شما عایق مناسبی را می دهد و یک لایه پایه سبک تر را تکمیل می کند.

  • لایه میانی

بعد از لایه پایه شما، لایه میانی می آید. لایه میانی گرما را جذب و به دام می اندازد. مانند لایه پایه، لایه میانی نیز باید کار کند تا رطوبت را از بدن شما دور کند. پشم گزینه خوبی برای این لایه است.  شما باید از پنبه اجتناب کنید زیرا رطوبت را به دام می اندازد و زمان زیادی برای خشک شدن نیاز دارد.

  • لایه خارجی

لایه بیرونی به عنوان یک پوسته برای محافظت از شما در برابر عواملی مانند باد، باران و برف عمل می کند. لایه بیرونی باید ضد آب یا مقاوم در برابر آب باشد تا آب از لباس داخلی شما خارج نشود. مواد ضد آب شما را خشک تر نگه می دارد، در حالی که مقاوم در برابر آب می تواند در برابر باد و باران خفیف محافظت کند. لایه بیرونی همچنین می تواند از طراحی تنفسی یا غیر قابل تنفس تشکیل شده باشد. اگر فعالیت زیادی دارید، بهتر است یک لایه بیرونی قابل تنفس داشته باشید. اگر در یک لایه بیرونی غیر قابل تنفس عرق کنید، در داخل آن محبوس می شود و منجر به تجربه سرما می شود.

 

انواع کاپشن و لباس گرم

کاپشن و لباس گرم تولیدی طراحان دوخت شامل چهار دسته اصلی می باشد که عبارتند از :

• کاپشن کارگری
• کاپشن مهندسی
• کاپشن شلوارها
• بادگیر مردانه

 

  • کاپشن کارگری

به صورت کاپشن شلوار می باشد و در بازار هم به اسم اسپیلت شلوار نیز مشهور است، شامل دو مدل اسپیلت شلوار نمدی و اسپیلت شلوار خزدار می‌باشد، عمده تفاوت آنها در استری استفاده شده در دوخت آنها می‌باشد.

  • کاپشن مهندسی

به صورت کاپشن تک تولید می‌شود و در بازار نیز به اسم کاپشن تک مهندسی معروف می‌باشد. دارای دو نوع استری لایکو و مخمل و رویه آنها اکثرا از جنس پارچه کره ای یا کتان می‌باشد.

  • کاپشن شلوار ها 

مدل‌های کاپشن شلوار زمستانی برای مشاغلی مناسب هستند که الزاما باید در طی روز ساعاتی را در فضای آزاد مشغول به کار باشند، مانند: پیک‌های موتور‌ی، نصاب کارگاه‌ها‌ی درب و پنجره که در فضای آزاد هستند و بنا‌بر شرایط کاری ممکن است در هنگام بارندگی هم مجبور به ادامه فعالیت کاری خود باشند، به همین دلیل جنس رویه کاپشن شلوارها از نوع شمعی ضد آب می‌باشد و استری داخلی آنها را از نوع خز کار می‌کنند تا گرمای مناسبی داشته باشند و در بازار به اسم اسپیلت شلوار نیز معروف هستند.

  • بادگیر مردانه

انواع بادگیر‌ نوعی لباس کار مردانه است که برای مناطق شمالی کشور که حالت بارندگی زیادی دارند مناسب می‌باشند و اکثرا مورد استفاده ماهی‌گیران عزیز نیز می‌باشد. پارچه بادگیر‌ها الزاما باید از نوع شمعی پشت لاستیک باشد تا خاصیت ضد آبی بالایی داشته باشند. کاربرد اصلی بادگیرها در زیر آب است و دوخت آنها نیز باید ریز دوخت باشد تا آب از منافذ بین دوخت عبور نکند.

بادگیر بصورت بادگیر شلوار ضد آب تولید می‌شود و اگر بصورت تکی تولید شود در مدل بارانی که بلندتر از حالت بادگیری و اندازه آن تا زیر زانو می‌باشد عرضه می گردد. البته مدل بارانی با مدل پانچو متفاوت است و بیشتر مدل پانچو مورد استفاده ارگان های نظامی می باشد و در اختیار نیروهای نظامی برای محیط های بارانی قرار می‌گیرد. البته مدل بارانی با مدل پانچو متفاوت است و بیشتر مدل پانچو مورد استفاده ارگان های نظامی می‌باشد و در اختیار نیروهای نظامی برای محیط های بارانی قرار می‌گیرد.

  • بادگیر شلوار

از جنس پارچه شمعی پشت لاستیک تولید می‌شود و دارای خاصیت ضد آب بوده که مانع نفوذ آب به داخل آن می‌شود. لطفاً در خرید بادگیر دقت کنید چون بعضی از تولید کنندگان بادگیر شلوار برای کاهش قیمت بادگیر از پارچه شمعی تک لایه استفاده می‌کنند که خاصیت ضد آبی پایینی دارد و آب از آن عبور می کند.

  • لباس کار گرم

شامل زیر‌پوش و شلوار می‌باشد که از دو جنس پارچه مختلف دُرس و میلنگی تولید می‌شود و جنس پارچه دُرس به دلیل داشتن در‌صد بالای پنبه باعث حفظ گرمای بدن می‌شود ولی از لحاظ قیمتی از جنس میلنگی گران تر می‌باشد .

 

 قیمت و خرید کاپشن و لباس گرم

قیمت کاپشن و لباس گرم بر اساس انواع مدل، جنس پارچه به کار رفته و … متفاوت می باشد. هرچه لباس از لایه های ضخیم بیشتری تشکیل شده باشد و از نظر کیفیت بالاتر باشد، لذا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. از آنجا که انتخاب لباس های گرم با حفظ سلامتی و راندمان کاری کارگران ارتباط مستقیمی دارد، در صورت عدم انتخاب لباس مناسب می‌تواند تبعات بعدی به همراه داشته باشد. لذا با انتخاب لباس مناسب علاوه بر تامین و حفظ سلامت کارکنان افراد می‌توانند در شرایط های جوی گوناگون فعالیت شغلی خود را ادامه دهند و هیچ عاملی مانع از انجام کار آن ها نگردد.

جهت خرید کاپشن و لباس گرم با کیفیت و اورجینال می توانید از طریق سایت ایمن ابزار سپه اقدام کنید. زیرا ممکن است شما در حین خرید لباس کاری را تهیه کنید که دارای کیفیت بالایی نباشد و شما نتوانید از آن استفاده کنید اما شما با خرید از این سایت از این جهت می توانید مطمئن باشید تا لباسی با کیفیت بسیار بالا را تهیه می کنید .

SS:2104

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.