برند سازنده محصول را انتخاب کنید

نمایش 1 - 8 کالا از 8

ایرماف

ایرماف ایمنی

ایرماف ایمنی بالشتک های نرمی هستند که با استفاده از موادی ساخته می شوند که به خوبی صدا را کاهش می دهد. این محصول به طور کامل در اطراف گوش قرار میگیرد. بسیاری از مردم گوشی ایرماف ایمنی را یک وسیله بسیار راحت می دانند زیرا در داخل گوش قرار نمی گیرد و بسیار بزرگ و شما آن ها را به هیچ عنوان گم نخواهید کرد .

 

تفاوت ایرپلاگ و ایرماف ایمنی:

گوشی ایرماف ایمنی به دلیل اینكه با قسمت های داخل گوش مرتبط نمی باشد، مشكلات بهداشتی کمتری دارد. در مقابل استفاده مشترک از ایرپلاگ بین افراد، امكان انتقال عفونت های میكروبی و قارچی را از گوشی به گوش دیگر زیاد می کند، در حالی که این حالت در ایرماف صادق نیست.
گوشی ایرپلاگ امكان انتقال آلوده کننده های محیطی را به داخل گوش شخص استفاده کننده زیاد می کند و عموماً باعث خارش می شود. گوشی ایرپلاگ سبكتر و مهمتر اینكه ارزان تر از گوشی ایرماف است. در مجموع با توجه به نكات ذکر شده استفاده از گوشی های ایرماف به لحاظ ویژگی های مثبت فراوان آن بیشتر توصیه می شود.
همچنین نوعی از گوشی وجود دارد که از جنس سیلیكون بوده و برای هر فرد بطور مجزا ساخته می شود که داخل گوش را می پوشاند. این نوع گوشی به گوشی قالبی موسوم است. در صورتی که صدا بیش از 111 دسی بل باشد، باید توأماً از گوشی ایرماف و گوشی داخل گوش استفاده شود.
توصیه می شود که افراد در معرض سر و صدا از گوشی هایی استفاده کنند که میزان جذب صدا توسط آنها در فرکانس های 511 الی 4111 هرتز فرکانس مكالمه کمتر و در فرکانس های دیگر جذب بیشتری داشته باشند تا راحتتر مكالمات همكاران و مسئولین خود را بشنوند، ضمن اینكه کاهش قابل ملاحظه ای در آلودگی صوتی فرکانس های دیگر داشته باشد.

 

ویژگی های ایرماف ایمنی  :

ایرماف ایمنی برای محیط‌ هایی با نویز بالا و محیط‌ های حیاتی ساخته شده است. این محصول راه حل عالی برای فعالیت در زمینه ساخت و ساز، خدمه حمل و نقل زمینی، محیط های صنعتی و تولیدی است و دارای رتبه تایید شده کاهش نویز (NRR) -24dB است.

ویژگی های کلی این محصول را می توانید اینطور در نظر بگیرید.

  • طراحی مدرن و شیک
  • حلقه های آب بندی شده برای راحتی بیشتر
  • طراحی منحصر به فرد هدبند برای حفظ فشار ثابت و اطمینان در محافظت فردی
  • تناسب فضای بزرگ داخل گوشی برای کاهش رطوبت و ایجاد گرما
  • بالشتک های پهن و نرم برای کاهش فشار اطراف گوش و بهبود راحتی و پوشیدن
  • تعویض آسان قطعات لازم و جایگذاری آنها برای تمیز نگه داشتن
  • درک آسان نحوه استفاده صحیح محصول
  • بدون نیاز به آداپتور در نسخه نصب شده بر روی کلاه ایمنی

 

ایرماف ایمنی در چه صنایعی استفاده می شود

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک در صنایع باعث شده تا آلودگی‌های صوتی روزبه‌روز افزایش پیدا کند‌. این آلودگی‌ها گوش‌خراش بوده و حس شنوایی افراد را تا حد زیادی تحریک می ‌کند. صنایعی که استفاده از این وسیله ایمنی حتما باید استفاده کرد عبارتند از :

  • اولین و مهمترین مکانی که بیشترین آلودگی صوتی را دارد فرودگاه است که نیروهای آن باید قبل از ورود به محیط کار از روگوشی استفاده کنند.
  • در صنعت نساجی دستگاه‌های زیادی در حال فعالیت هستند و هر کدام صدای خاصی تولید می‌ کنند که این آلودگی را بیشتر می ‌کند. از این رو افراد قبل از ورود به محیط کار باید به تجهیزات ایمنی از جمله روگوشی مجهز باشند تا صدای زیاد سلامتی آنها را به مخاطره نیندازد.
  • شرکت نفت و سکوهای نفتی از دیگر مکان‌های پرسروصدا هستند که کار در آنها سخت و طاقت فرسا بوده و استفاده از روگوشی ضروری می ‌باشد.
  • مسگری و ساخت هنرهای دستی از دیگر صنایعی است که با سروصدای زیادی همراه بوده و افراد برای تحمل این صدا و کار در محیط باید از ایرماف استفاده کنند تا شرایط ایمن‌تری برای فعالیت آنها فراهم شود.
  • میدان تیر از دیگر مکان‌های پرصدا بوده که آلودگی‌ صوتی زیادی دارد و افراد باید حتما از روگوشی استفاده کنند تا شنوایی آنها دچار مشکل نشود.
  • آهنگری و فولادسازی هم با آلودگی‌ صوتی زیادی همراه است و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید حتما از لوازم ایمنی فردی چون روگوشی استفاده کنند.
  • از دیگر صنایعی که شما قبل از ورود به آن باید ایرماف را استفاده کنید می‌توان به صنعت ریخته‌گری و تراشکاری اشاره کرد.

چرا حتما باید از ایرماف ایمنی استفاده کنیم ؟

ایرماف باید محکم روی کل گوش بیرونی شما قرار گیرد تا یک مهر و موم کامل را تشکیل دهد. آنها توسط یک هدبند قابل تنظیم در جای خود ثابت می شوند. اگر ایرماف را روی عینک یا موهای بلند بپوشید، مهر و موم درستی نخواهید داشت. هدفون های حذف نویز نیز که در واقع صدای محیط را مسدود می کنند و آن ها را می توان هنگام پرواز، سوار شدن در ماشین (نه رانندگی) یا سایر وسایل حمل و نقل پر سر و صدا، یا در محیط هایی با صدای محیطی بلند استفاده کرد.

  • مهر و موم خوب : کاهش صدا بستگی به مسدود کردن هر گونه نشت هوا دارد که به صدا اجازه می دهد وارد گوش شود. به همین دلیل، محافظ شنوایی باید به خوبی روی گوش قرار گیرد.
  • راحتی : اگر قرار است از این گوشی به طور مداوم استفاده شود، راحتی و ایمنی هر دو مهم هستند. سهولت در قرار دادن و خارج کردن دستگاه و همچنین عوامل محیطی مانند وجود کثیفی یا مواد شیمیایی باید در نظر گرفته شود.
  • ارتباط : محافظ های شنوایی اغلب با کاهش و تحریف صداها ارتباط را دشوار می کنند. کارمندانی که آسیب شنوایی دارند ممکن است ایرماف را ترجیح دهند تا بتوانند برای شنیدن گفتار، ایرماف را بلند کنند.

 

چگونه باید از ایرماف ایمنی نگهداری کنیم ؟

توصیه های سازنده را برای نگهداری، استفاده و مراقبت از ایرماف دنبال کنید. هر زمان که ایرماف دچار نقص شد باید تعویض شود. استفاده از ایرماف آلوده ممکن است منجر به عفونت گوش شود. هر شخص باید ایرماف خودش را داشته باشد، اما اگر ایرماف توسط بیش از یک فرد استفاده می شود، باید مرتباً تمیز شود. ایرماف را باید با آب و صابون پاک کرد.

گوشی باید به طور مرتب از نظر علائم ساییدگی و پارگی بررسی شود و در صورت ظاهر شدن نقص، دستگاه باید تعویض شود. همیشه توصیه سازنده را برای بازرسی دنبال کنید.

 

خرید ایرماف ایمنی :

جهت خرید ایرماف ایمنی باید حتما به نکاتی نظیر برند ، مدل و… توجه کنید زیرا امروزه به دلیل وجود دستگاه های پر سر و صدا در صنایع، نیرو ها نیاز به خرید این وسیله ایمنی هستند تا از آسیب رسیدن به پرده گوش جلوگیری کنند. همچنین باید به این موضوع توجه کنید که از این گوشی جهت استفاده از چه کار هایی می خواهید استفاده کنید تا آسیبی به گوش وارد نشود تا بتوانید به راحتی از این ایرماف استفاده کنید .

 

قیمت ایرماف ایمنی :

جهت مشاهده تمامی مدل های موجود و بررسی آن ها می توانید به سایت ایمن ابزار سپه مراجعه کرده و از قیمت ایرماف ایمنی  و مدل ها و حتی برند های محصولات مطلع شوید. جهت انتخاب بهترین محصول جهت استفاده و راهنمایی با کارشناسان فروش ایمن ابزار سپه جهت خرید و تهیه یک محصول با کیفیت در ارتباط باشد.

SS:1804

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.