نمایش 1 - 0 کالا از 0

هیچ محصولی یافت نشد.

کفش ایمنی حفاری

انواع کفش ایمنی حفاری 

کفش ایمنی حفاری دارای رویه چرم و یا پلاستیکی و در مدل ساق بلند می باشد و در کارهایی نظیر حفر چاه های نفتی و گازی، محیط های عمرانی و حفر معدن مورد استفاده قرار می گیرند. در مشاغل گفته شده هر لحظه احتمال افتادن اجسام سنگین روی پا و نفوذ مواد نفتی به داخل کفش، وجود دارد و استفاده از کفش ایمنی حفاری یک گزینه مناسب برای مراقبت از پا است.

شما می توانید جهت بازدید از کفش های ایمنی حفاری وارد سایت ایمن ابزار سپه شوید و با رفتن به قسمت مربوطه از تمامی مدل های کفش ایمنی دیدن فرمایید و از قیمت آن ها نیز اطلاع پیدا کنید. توجه کنید که اگر قصد خرید دارید نگران زمان رسیدن محصول نباشید چون ما سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات را به دست شما برسانیم به بتوانید از آن استفاده نمایید .

 

مشاغلی که از کفش ایمنی حفاری استفاده می کنند

کارگران در بخش معدن نه تنها شامل کسانی می‌شوند که استخراج واقعی مواد معدنی مانند زغال سنگ و سنگ معدن را انجام می‌دهند، بلکه شامل آن دسته از کارگرانی می‌شود که این فرآیند را آغاز کرده یا به آن ادامه می‌دهند. مشاغل مرتبط با حفاری همچنین شامل اپراتورهای چاه و کسانی است که با فرآیند فیزیکی آسیاب، که فرآیند کار برای خرد کردن، پودر کردن، غربال کردن و شستشوی مواد معدنی استخراج شده است، درگیر هستند.

این مشاغل حمایتی شامل اپراتورهای ماشین های سنگین و همچنین کامیون دارانی است که این مواد معدنی را از مکانی به مکان دیگر منتقل می کنند. برخی از مشاغل مرتبط با استخراج عبارتند از:

  • مسئول معدن
  • کاوشگر معدن
  • مهندس معدن
  • مهندس سازه اضطراری
  • هیور (شکن، پیکمن)
  • حفاری

توجه کنید مشاغلی که نام برده شد و در مورد آن ها استفاده از کفش ایمنی حفاری الزامی می باشد چون ممکن است به پا ها آسیب وارد شود و مشکل بسیار جدی ایجاد شود .

 

ویژگی های کفش ایمنی حفاری :

در پوتین ایمنی حفاری  به دنبال ویژگی های محافظت محکم، با سطوح بالای پشتیبانی از مچ پا، برای جلوگیری از آسیب دیدن مچ پا باشید. همچنین باید چکمه‌هایی بپوشید که احساس سنگینی و ‌تنگی نداشته باشند. نباید هنگام پوشیدن آن احساس کنید که مجبورید پاهای خود را بکشید. یک جفت کفش ایمنی حفاری خوب باید به خوبی روی پای شما قرار گیرد و به شما امکان این را بدهد که  به طور طبیعی راه بروید، در حالی که از ضربه‌های تصادفی، لغزش یا افتادن جلوگیری می‌کند. کفش حفاری باید این ویژگی های ایمنی را داشته باشند:

  • زیره کششی
  • غشای ضد آب
  • پنجه ایمنی
  • محافظت از مچ پا
  • زیره مقاوم در برابر سوراخ شدن
  • عایق مناسب
  • ارتفاع کافی چکمه
  • کنترل پیچشی

 

نقاط قوت کفش ایمنی حفاری :

استفاده از چرم طبیعی در تولید آن ها و وجود زیپ ها مخفی و محافظ چرمی چسبی روی زیپ ها از نقاط قوت پوتین ایمنی حفاری می باشد .پوتین های حفاری دارای کیفیت دوخت خوب و عالی می باشند و همچنین دوخت پوتین ایمنی حفاری در برابر حرارت مقاوم می باشد . پوتین های حفاری در برابر سرما و گرما و مواد شیمیایی نیز مقاوم می باشند . از دیگر نقاط قوت کفش ایمنی حفاری ضد سایش و ضد لغزش بودن و ضد مواد نفتی و روغنی می باشد .همچنین پوتین های حفاری قابلیت عایق الکتریسیته بودن

دارند که از تولید الکتریسیته ساکن در کف پوتین جلو گیری می کند و شرایط کار مطلوبی برای افراد فراهم می کند .پوتین حفاری دارای طراحی منحصر به فردی می باشد که قالب های زیر ایتالیایی دارند .پوتین حفاری مناسب و با کیفیت دارای گارانتی می باشند .از دیگر نقاط قوت پوتین های حفاری همچنین محافظت و پایداری بیشتر از مچ پا و جلو گیری از پیچش مچ پا می باشد .

از دیگر نقاط قوت پوتین حفاری وجود عاج های عمیق زیره می باشد و همچنین این پوتین ها طبق استاندارد اروپایی ساخته می شوند که از آسیب های وارده به کمر فرد جلو گیری می کنند. پوتین های حفاری بسیار پر کاربرد می باشند و تولیدات فراوانی دارند و در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می شوند .

SS:1404

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.