برند سازنده محصول را انتخاب کنید
سایز کفش را انتخاب

نمایش 1 - 48 کالا از 50

کفش پرسنلی و کارمندی

کفش پرسنلی و کارمندی

کفش پرسنلی و کارمندی نوعی از کفش ایمنی محسوب می شود، که طراحی آن به گونه ای است که موجب راحتی پای فرد در طول ساعات اداری در محیط سازمان می باشد. این کفش ها معمولا با کیفیت بالا از رویه ی چرم طبیعی یا مصنوعی تولید می شود.

این مدل از کفش های ایمنی مقاوم در برابر لغزش یکی از ضروریات کارمندان می باشد. بدون کفش محافظ مناسب، کار کنان در برابر حادثه های محل کار آسیب پذیرتر از آن‌چه تصور می‌کنید هستند. این موضوع می تواند به روند کاری سازمان ها آسیب برساند و یکی از مهمترین دلایلی است که کارکنان در ادارات به کفش محافظ و مناسب نیاز دارند.

کفش پرسنلی و کارمندی مخرب هستند

استفاده از کفش‌ های پاشنه بلند برای خانم‌ها در جای خود البته زیبا و پسندیده است. اما اگر قرار باشد به مدت یک سال آن هم روزی 8 ساعت کفش پاشنه بلند بپوشید، ممکن است آسیب‌های جدی به زانوان و ستون فقرات شما وارد شود.

همچنین در آقایان هم کفش‌های نوک تیز ممکن است برای مراسم یا مجالسی شیک و چشم نواز باشد اما استفاده طولانی مدت آن آسیب‌های بزرگی به قالب و ساختار پاها و انگشتانتان وارد می‌کند و باید از پوشیدن این محصولات به عنوان کفش پرسنلی و کارمندی بپرهیزید.

ویژگی های یک کفش پرسنلی و کارمندی :

کفش های ایمنی پرسنلی به دلیل اینکه ساعت های طولانی استفاده می شود باید دارای یکسری ویژگی هایی باشد تا نه باعث آسیب دیدن پا ها شود و نه موجب آسیب دیدن خود کفش ها و افراد بتوانند تا مدت ها از آن ها استفاده کنند. در ادامه مواردی که لازم است جهت خرید کفش پرسنلی و کارمندی آگاه باشید را به شما خواهیم گفت که این موارد عبارتند از :

  •  سایز مناسب : به هنگام انتخاب سایز مناسب، کفشی را باید انتخاب کرد که فیت پا باشد. کفش با سایز کوچکتر می‌تواند به پا ها آسیب رساند و منجر به تورم و یا زخمی شدن آنها گردد.
  •  جنس مقاوم : بهترین جنس برای کفش اداری، چرم طبیعی می باشد. چرم نرم، منعطف و راحت بوده و پا ها در کفش های چرمی به دلیل تهویه مناسب کمتر عرق می‌کنند. کفش چرمی پرسنلی ماندگاری و دوام بالایی نیز دارد.
  •  کفش پرسنلی متناسب با فعالیت : کفش پرسنلی باید متناسب با فعالیت فرد انتخاب شود. کفش افراد در واحد های مختلف در مشاغل گوناگون با هم متفاوت هستند.
  •  وزن سبک : کفش اداری باید سبک وزن باشد. فرد در هنگام پوشش آن ها در حین انجام کار احساس سنگینی نکند.
  •  امکان تمیز کردن سریع و آسان کفش اداری : این نوع کفش به دلیل استفاده روزانه باید به راحتی تمیز و براق شود و قابلیت واکس فوری داشته باشد.

کفش پرسنلی و کارمندی باید زیبا باشد

برخی بر این باورند که کفش زیبا پوشیدن بیشتر برای مجالس و مراسماتی مانند تولد و عروسی اهمیت دارد و در سایر موارد مانند اداره بحث زیبایی چندان مطرح نیست و فقط کافیست کفش سالم باشد!! اگر شما هم با این نظرات همسو هستید توصیه می‌کنیم هر چه زودتر تغیراتی اساسی در نگرش‌تان نسبت به حوزه زیبایی لباس‌ها ایجاد کنید.

در هر موقعیت و مکانی باید زیبایی ظاهری خود را حفظ کنید تا از مواهب ارتباطی آن بهره ببرید. کفش زیبا پوشیدن در اداره سبب شده تا به راحتی در میان دوستان و همکاران ظاهر شده، با اعتماد به نفس در جلسات جمعی شرکت کرده یا با خیال راحت به عنوان نماینده‌ی شیک‌پوش و موقر شرکت‌تان وارد مذاکره با مدیران و کارکنان سایر سازمان‌ها شوید.

علاوه بر احساسی که به خودتان القا می‌کند، زیبا بودن یا نبودن کفش‌های‌تان بر مخاطبتان نیز تاثیر می‌گذارد و سبب می‌شود او برداشتی مثبت یا منفی از شخصیت شما کند و همین برداشت بر روند مذاکرات و صحبت‌های‌تان هم اثری مستقیم دارد.
یک عامل مهم دیگر که بر زیبایی ظاهری کفش موثر است، تمیز بودن آن است.

پس شما باید سراغ کفش‌هایی بروید که سخت‌تر و دیرتر کثیف شود زیرا هر روز قرار است از این کفش‌ها استفاده کنید، یا این کفش‌ها ساده‌تر و سریع‌تر به اندازه یک واکس زدن یا پارچه کشیدن تمیز شوند، زیرا نمیتوان هر روز زمان زیادی برای تمیز کردن و زیبا شدن کفش زمان گذاشت.

خرید کفش پرسنلی و کارمندی :

هر قسمت و بخشی از سازمان می‌تواند خطرات مختص به خود داشته باشد. در هنگام انتخاب و خرید کفش پرسنلی مناسب برای کارکنان باید این خطرات به دقت ارزیابی گردد. در این بخش به چند نکته که در هنگام خرید کفش پرسنلی برای کارکنان باید به آن توجه نمود می‌پردازیم.

  •  کفش انتخاب شده به اندازه کافی راحت باشد و فرد بتواند برای طولانی مدت از آن استفاده نماید.
  •  در برابر لغزش از مقاومت خوبی برخوردار باشد.
  •  حفاظت کافی متناسب با خطرات واحدهای کاری را تامین نماید.
  •  دارای تناسب ظاهری با لباس کار کارکنان باشد، نظر و سلیقه کار فرما را تامین نماید.
  • کارکنان از استفاده ی کفش اداری رضایت داشته باشند.

توجه کنید این نکات قبلا در موردشان به شما توضیحاتی داده شده است اما باز هم در نظر داشته باشید که این موارد جهت خرید کفش ایمنی پرسنلی و کارمندی بسیار مناسب و ضروری می باشد .

قیمت کفش پرسنلی و کارمندی :

کفش پرسنلی و اداری بر اساس میزان راحتی، کیفیت، مواد اولیه به کار رفته، کیفیت دوخت،جنس رویه، جنس زیره، دوام، کارایی و … در طیف گسترده ای از قیمت ارائه می گردد. همان طور که قبلا اشاره کردیم خرید کفش با کیفیت و وام بالاتر می‌تواند در دراز مدت مقرون به صرفه‌تر باشد.

شما می توانید جهت بازدید از کفش پرسنلی و کارمندی وارد سایت ایمن ابزار سپه شوید و با رفتن به قسمت مربوطه از تمامی مدل های کفش ایمنی دیدن فرمایید و از قیمت آن ها نیز اطلاع پیدا کنید. توجه کنید که اگر قصد خرید دارید نگران زمان رسیدن محصول نباشید چون ما سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات را به دست شما برسانیم به بتوانید از آن استفاده نمایید. هم چنین در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان فروش ما جهت راهنمایی در خریدتان در ارتباط باشید .

SS:1404

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.