نمایش 1 - 0 کالا از 0

هیچ محصولی یافت نشد.

کلاه نقاب دار و بافت

کلاه نقاب دار و بافت

کلاه نقاب دار و بافت یکی از ابزارهای ایمنی محسوب می شود. به طور گسترده ای برای محافظت از سر به منظور جلوگیری از برخورد اجسام مختلف استفاده می شود. کلاه ایمنی ورزشی و ایمنی نخی از مدل های کلاه ایمنی هستند که برای کارگران با سطح فعالیت کم خطر میتوان استفاده نمود.

این محصول به عنوان آفتابگیر در روزهای آفتابی یا در مناطق گرمسیر استفاده می شود.ضمنا کلاه ایمنی لبه دار یا کلاه ایمنی کپ نیز نامیده می شود . پارچه مورد استفاده پارچه کتان می باشد اما حتی پارچه کتان نیز همانطور که مستحضرید مقاومتی در برابر ضربات احتمالی اجسام خارجی ندارد.

برای ایجاد مقاومت لازم ، یک لایه نیم کروی از پلیمر ABS در داخل کلاه قرار می دهیم تا کلاه نقابدار پارچه ای ما ،  ایمنی  لازم را نیز دارا شود. به دلیل اینکه قرار گرفتن قطعه پلیمری بر روی سر کاربر ممکن است آزار دهنده باشد ، یک لایه اسفنج فشرده در زیر قطعه پلیمری کار شده است که روی سر کاربر جای می گیرد و استفاده از این کلاه ایمنی نقابدار را بسیار مطبوع و دلپذیر می گرداند .

 

انواع کلاه ایمنی نقاب دار :

دو نوع کلاه ایمنی مهندسی نقابدار وجود دارد : سبک سنتی و سبک بیسبال.

  • کلاه ایمنی نقابدار سنتی بسیار شبیه کلاه های سخت هستند و از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه ساخته شده اند. پوسته بیرونی پلی اتیلن بادوام این کلاهک را برای محیط های تولید مواد غذایی ایده آل می کند.
  • کلاه ایمنی نقابدار سبک بیس بال شبیه یک کلاه بیسبال کلاسیک هستند و دارای کلاه بیرونی نخی یا نایلونی و پوشش داخلی مقاوم شده ABS یا پلی اتیلن هستند که برای شستشوی آسان می توان آن ها را جدا کرد. این نوع کلاه برای معدنچیان، پیمانکاران، کارهای خدماتی، مکانیک ها، و کارگران تولیدی که در صنایع غذایی و غیره هستند اصلا مناسب نیست.

 

مزایای استفاده از کلاه ایمنی نقاب دار :

استفاده از کلاه نقابدار دارای یکسری مزایای خاصی می باشد که شما را به استفاده از این کلاه ترغیب می کند. در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت که عبارتند از :

  • کلاه ایمنی از چشم و صورت در برابر نور خورشید و اشعه خورشید محافظت می کند.
  • استفاده از این کلاه برای کلیه کارهای بیرون و داخل ساختمان مناسب است.
  • به صورت کلی کلاه های نیمه ایمنی آفتابی برای مکان هایی که احتمال خطر ریزش مواد خطر ناک کمتر دارند مناسب بوده و برای مکان ساختانی و صنعتی خاص استفاده این کلاه در پروژه ها توصیه نمی شود.
  • کلاه آفتابی کتان برای فعالیت های روزانه، طبیعت گردی، شکار و ماهیگیری و سایر فعالیت ها مناسب است.
  • یک نوار قابل تنظیم در پشت کلاه وجود دارد و می توانید از آن برای تعیین اندازه سر خود استفاده کنید.
  • جنس اکلاه ایمنی نقابدار از پارچه خاکی است که بسیار تیره است
  • کلاه های از جنس کجراه ماندگای بیشتری در برابر انواع محیط داشته ولی به علت وجود پلاستیک بالا باعث تعرق بیشتری خواهد.
  • کلاه های آفتابی را میتوانید در ملاقات های غیر رسمی همراه با سویشرت ست کنید.
  • در وسط اکلاه ایمنی نقابدار نیمه ایمنی یک قطعه نرم و اسفنجی وجود دارد که از برخورد فشار به سر جلوگیری می کند.

 

 

نکاتی مهم در مورد نگهداری از کلاه ایمنی نقاب دار :

استفاده کردن از هر مدل کلاه ایمنی دارای یکسری شرایط خاص جهت نگهداری را به خوبی داراست. شما باید بعد از تهیه این کلاه ایمنی مواردی را در نظر داشته باشید تا بتوانید طولانی مدت و بدون هیچ آسیبی از این کلاه استفاده کنید. این موارد عبارتند از :

  • یکی از جنبه های ایمنی مهم و اغلب نادیده گرفته شده این است که تمام کلاه های ایمنی و خصوصا کلاه ایمنی کپ عمر مفیدی دارند. در حال استفاده این مدت حدود 2 سال است، اما اگر یک کلاه سخت یا کلاه گپ در معرض ضربه قرار گیرد، حتی اگر هیچ نشانه قابل مشاهده ای از آسیب وجود نداشته باشد، باید تعویض شود.
  • در مورد کلاه ایمنی گپ و یا سایر کلاه های محافظ سر اگر استفاده نشده باشد، و در جای درست نگهداری شده باشد، عمر مفید می تواند تا 5 سال باشد. تاریخ ساخت باید توسط سازنده در داخل کلاه ایمنی مشخص شود و قبل از استفاده از محصول باید بررسی شود.
  • تمامی کلاه های ایمنی اگر در بسته بندی اصلی خود نگهداری شوند و در معرض نور مستقیم خورشید و گرما قرار نگیرند، عمر بیشتری دارند. سازنده تاریخ انقضا را روی کلاه می نویسد. این نباید با تاریخ ساخت که الزام اجباری EN 397 است اشتباه گرفته شود.
  • همیشه باید به دنبال علائمی باشید که نشان می دهد کلاه ایمنی نقاب دار شما، دیگر سطح محافظتی که شما نیاز دارید را برایتان ایجاد نمی کند . اگر کلاه گپ دچار پارگی ، بریده شده، عمیقا خراشیده ،کم رنگ شدن، یا شکننده شده است، باید تعویض شود.
  • کلاه ایمنی به طور مرتب تمیز شود. روش های شستشوی معمولی با استفاده از آب گرم و صابون کافی است. استفاده از حلال ها، آب بسیار داغ یا ساینده های خشن توصیه نمی شود. تمیز کردن و ضد عفونی کردن آن به ویژه در صورتی که فرد پوشنده بیش از حد عرق می کند یا بیش از یک نفر از یک روسری استفاده می کنند بسیار مهم است.

 

نکات لازم جهت خرید کلاه نقاب دار و بافت :

هنگام خرید کلاه نقاب دار و بافت مواردی از جمله، مقاومت در برابر ضربه و سوراخ شدن، تهویه هوا و گزینه های راحتی کلاه را بررسی نمایید . تنها استاندارد تعیین شده برای کلاه ایمنی نقاب دار استاندارد اروپایی EN 812:2012 است و این استاندارد نباید برای مشاغل یا مناطقی که نیاز به کلاه سخت با رتبه ANSI دارند استفاده شود.

تنها یک استاندارد اروپایی برای کلاه نقاب دار وجود دارد که می توانید در هنگام خرید به آن توجه کنید، این استاندارد EN 812 است. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، چک کنید که آیا کلاه ایمنی  دارای هواکش است یا خیر، برای راحتی بیشتر کلاه  لایه داخلی آن از فوم پوشانده شده  است که البته مقاوم در برابر ضربه و سوراخ می باشد .

 

قیمت کلاه نقاب دار و بافت :

قیمت کلاه نقاب دار و بافت  به موارد از جمله جنس لایه ی بیرونی کلاه، قابلیت تهویه در کلاه، جنس پلاستیک محافظ ضربه گیر داخلی، میزان محافظت و … بستگی دارد. کلاه ایمنی نقاب دار در بسیاری از شرکت های تامین کننده تجهیزات محافظت فردی موجود است. همچنین در حین خرید حتما از فروشگاه و مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ابزار سپه جز فروشگاه هایی می باشد که شما با خیال راحت می توانید جهت تهیه کلاه ایمنی نقابدار از طریق آن اقدام فرمایید. همچنین بعد از ثبت سفارش محصول شما در کم ترین زمان ممکن به دست شما خواهید رسید تا در صورت نیاز فوری بتوانید به راحتی استفاده کنید .

 

SS:1204

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.