نمایش 1 - 0 کالا از 0

هیچ محصولی یافت نشد.

استوانه و بشکه ترافیکی

استوانه و بشکه ترافیکی

استوانه و بشکه ترافیکی در رنگ های مختلفی دارند که رنگ های نارنجی، زرد، صورتی و قرمز به دلیل درخشندگی رایج ترین رنگ ها هستند . برخی دیگر در رنگ‌های سبز و آبی هستند و همچنین ممکن است یک نوار بازتابنده برای افزایش دید خود داشته باشند.

استوانه ها بر اساس کارکرد متفاوت خود از نظر ابعاد مختلف هستند . به طور مثال استوانه هایی که برای هدایت مسیر خودروها به کار می رود بزرگتر از استوانه هایی است که برای جلوگیری از پارک خودروها در پارکینگ استفاده می شود.

بشکه ترافیکی چیست؟

بشکه ترافیکی با بالاترین کیفیت از جنس پلاستیک درجه یک ساخته می شود تا در خیابان ها و معابر شهری دوام بیاورد. بشکه های ترافیکی مزایای زیادی در صنعت را برای تمام نیازهای کنترل ترافیک به شما ارائه می دهند زیرا آن ها دارای ماندگاری بسیار بالایی هستند. بشکه ترافیکی با چگالی کم عرضه می شوند و دارای وزن سبکی هستند. همچنین از مواد پلی اتیلن، و مقاوم در برابر محو شدن و ساییدگی ساخته شده اند.

این بشکه ها با دستگیره های قالب گیری شده و نوارهای بازتابنده نور با شدت بالا عرضه می شوند. این نوع طراحی و تولید بشکه های ایمنی تضمین می کند که کارگران می توانند این درام های ترافیک را به راحتی حمل و ذخیره کنند. بشکه های ترافیکی در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار بادوام هستند.

 

کاربرد بشکه ترافیکی چیست؟

بشکه ترافیکی با نوارهای انعکاسی تغییر جهت را برای بسته شدن خطوط نشان می دهد و می تواند برای جداسازی و محل عبور از جاده ها یا خطوط در حین ساخت و ساز و یا تعمیر استفاده شود. این تجهیزات ترافیکی به دلیل دید و دوام مناسب هم برای عابران پیاده و هم برای وسایل نقلیه مناسب هستند.

بشکه های ترافیکی یا درام های کانالیزر دارای نوارهای بازتابنده بوده و دارای یک حلقه سنگین وزن در بالا برای پایداری هستند. در صورت استفاده از بشکه ترافیکی پایه دار ، ممکن است در اثر ضربه، بشکه به دلایل ایمنی از پایه خارج شود و قابل دید نباشد به همین دلیل برای دید بیشتر، امکان نصب چراغ هایی را روی بشکه ترافیکی ایجاد کرده اند.

 

 

ویژگی های بشکه ترافیکی چیست؟

بشکه‌های ترافیک با کیفیت، دارای دسته‌های حمل کششی داخلی بوده که کار با آن را برای کارگران آسان می‌کند. بشکه‌های ترافیکی ایمنی دارای دو سوراخ نصب چراغ یا پرچم از پیش ساخته شده برای اندازه‌های پیچ معمولی هستند. بشکه های ترافیکی دارای ورق های بازتابنده نور با عرض 4 یا 6 اینچی  می باشد. جنس بشکه های ترافیکی از پلی اتیلن کم چگالی مقاوم در برابر ضربه می باشد.

  • طراحی مخروطی بشکه ترافیکی اجازه می دهد تا انباشت یا ذخیره سازی آن آسان باشد.
  • بشکه ترافیکی تا زمانی که دچار ضربه شدید نگردد کاملا سالم و با کارایی بالا است.
  • منحنی‌های شیبدار در سرتاسر بشکه، گوشه‌ها یا لبه‌های تیز را از بین می‌برند که در صورت ضربه خوردن ترک می‌خورند و می‌شکنند.
  • دارای دسته برای کشیدن و حمل کردن.
  • داشتن دو سوراخ نصب برای چراغ های مانع یا پرچم.
  • رنگ نارنجی روشن در سرتاسر درام به طور کامل در برابر اشعه خورشید مقاوم است.
  • دارای پایه لاستیکی 100٪ بازیافتی برای افزایش دوام و “اصطکاک جاده” که در برابر حرکت از وسایل نقلیه عبوری مقاومت می کند.
  • طراحی مقاوم برای استفاده بیشتر

بشکه ترافیکی به گونه ای طراحی شده اند که هنگام جابجایی یا کشیده شدن در اطراف مناطق کاری به یکدیگر قفل می شوند. دستگیره با کاربری آسان در بالای هر بشکه ترافیکی اجازه می دهد تا بشکه ها به طور موثر جابجا شوند. در ساخت بشکه های ترافیکی از رزین های پلاستیکی با کیفیت بالا استفاده شده است و درام ها  طوری مهندسی شده است که پس از اکثر ضربه ها تغییر شکل ندهند.

 

کاربردهای استوانه های ایمنی:

  • سیلندرهای ترافیکی می توانند در حین کارهای جاده ای طولانی مدت بسیار مفید باشند. آنها به رانندگان راهنمایی می کنند که خطی که قرار است در آن قرار بگیرند کجاست. و بنابراین ایمنی را برای همه افراد در منطقه بهبود می بخشد.
  • استفاده در شب یا موقعیت‌های کم نور، استوانه های ترافیکی معمولاً با یک آستین بازتابنده برای افزایش دید تعبیه می‌شوند. گاهی اوقات، استوانه های ترافیکی نیز ممکن است به همین دلیل به چراغ های چشمک زن مجهز شوند.
  • برای تغییر مسیر ترافیک در اطراف موقعیت‌های خطرناک.
  • از استوانه ترافیکی به عنوان یک مانع به منظور رزرو کردن جای پارکینگ در مجتمع های مسکونی و اداری می توان استفاده کرد.
  • به منظور سهولت تردد در پارکینگ مجتمع های عمومی می توان از استوانه های ترافیکی استفاده کرد. با کمک این موانع، شما می توانید دو لاین ورودی و خروجی پارکینگ را از هم جدا کنید و از قفل شدن ترافیک در چنین مکان های سربسته و غالبا شلوغ، جلوگیری کنید.
  • مشخص کردن محل بازی کودکان یا مسدود کردن یک منطقه استفاده می شود. برخی از خیابان ها ، محدوده ها برخی از ساختمان ها و مراکز اداری، فرهنگی، امنیتی و خدماتی در شهر پارک ممنوع هستند. با استفاده از استوانه های ترافیکی، می توانید موانع موقت در این محدوده ها ایجاد کنید و مانع از پارک خودروها در این مکان ها شوید.
  • هشدار به رانندگان در مورد پیچ ​​ها در جاده.
  • تفکیک ترافیک ورودی و خروجی در پارکینگ ها و انبارها.
  • مشخص کردن خطوط ترافیک در بزرگراه های چند بانده.
  • برگزاری دوره های مسابقات استفاده می شود.
  • در فضاهای عمومی سرپوشیده برای مشخص کردن مکان‌هایی که برای عابران پیاده بسته هستند، مانند از کار افتادن سرویس‌های بهداشتی.
  • از آنها  می توانند به عنوان بولارد استفاده کنند تا از سرعت وسایل نقلیه ای که با سرعت بالا حرکت می کنند بکاهند. و از این طریق به ایمنی جاده ها و کاهش خسارات به اشخاص و جاده ها موثر هستند.
  • برای محافظت از کارگران جاده استفاده می شوند در حالی که خودروها در اطراف آنها تردد می کنند. بنابراین این استوانه ها به حفظ جان کارگران مشغول کار کمک میکند و از رخ دادن حوادث ناگوار جلوگیری می نماید.

 

قیمت و خرید استوانه و بشکه ترافیکی :

جهت استوانه و بشکه ترافیکی توجه بفرمایید زیرا استوانه های ایمنی و بشکه های ترافیکی در مکان های مختلفی قابل کاربرد می باشد به همین دلیل در حین تهیه و استفاده از این لوازم حتما به کاربرد آن ها توجه کنید. ما تمامی کاربرد های این دو تجهیزات را به شما توضیح داده ایم پیشنهاد می شود قبل از خرید استوانه و بشکه ترافیکی حتما از موارد استفاده از این دو محصول آگاه شوید .

شما میتوانید جهت تهیه این محصولات در سایت ایمن ابزار سپه تمامی این محصولات را بررسی کنید و از قیمت استوانه و بشکه ترافیکی برخوردارد شوید. همچنین شما می توانید قبل از خرید در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان فروش ایمن ابزار سپه در ارتباط باشید .

تابلو هشدار و تجهیزات ترافیکی

SS:2304

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.