نمایش 1 - 0 کالا از 0

هیچ محصولی یافت نشد.

اسپری خاموش کننده

اسپری خاموش کننده

اسپری خاموش کننده یکی از لوازمی می باشد که جهت خاموش کردن آتش استفاده می  شود با ایت تفاوت که به دلیل کوچک بودن بیشتر قابل استفاده در منازل می باشد. به این دلیل در خانه ها مناسب است زیرا کپسول های بزرگ ممکن است جا گیر باشد یا دچار آسیب شود اما این مدل به دلیل حجم کمی که داراست هیچ آسیبی نمی بیند و به راحتی هر شخصی با هر سنی می تواند از آن استفاده کند .

 

روش استفاده از اسپری خاموش کننده آتش

کنستانتره اسپری خاموش سازی آتش و مواد مورد استفاده در ان در سه نوع 1  تا 3 درصد برای آتش سوزی های نوع A، نوع 3 تا 6 درصد برای آتش سوزی های نوع B و نوع 6 تا 10 درصد برای آتش سوزی های نوع D در دسترس است. این محصول را به تانکرهای حمل آب آتش نشانی اضافه می کنند. بخشی از حجم گالن آب را از مواد اسپری خاموش سازی اضافه می کنند.

این محصول وقتی به آب اضافه می شود برای خاموش سازی های گسترده تر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بیشترین کاربرد این خاموش ساز برای زمانی است که یک خودرو آتش گرفته است. فورا خودرو را خاموش کرده و با خنک کردن بدنه خودرو کمک می کند خسارات ناشی از ادامه حریق کاهش یابد و همچنین کسانی که در خودرو محصور هستند می توانند با خنک شدن بدنه از آن خارج شوند.

اگر در منزل اسپری خاموش کننده دارید این را بدانید این محصول بسیار بی خطر بوده و حتی کودکان و کهنسالان هم در هنگام بروز حادثه می توانند از آن استفاده کنند. معمولا اسپری های کوچک را داخل یک محفظه در روی دیوار قرار می دهند.  این محصول برای همه مکان ها به ویژه در منازل و محیط های کاری کاملا ضرروی است و کمک می کند آتش سوزی های کوچک خیلی زود مهار شود.

 

 

ضرورت استفاده از اسپری خاموش کننده

خاموش كردن آتش سوزی در لحظه‌های اولیه شروع آن جهت جلوگیری از صدمات جانی و خسارات مالی اهمیت بسزایی دارد؛ در صورتی كه بتوان با وسیله‌ای مناسب و در هنگام و زمان مقتضی حریق را اطفاء و از توسعه آن جلوگیری نمود بدیهی است كه اهداف فوق كه همانا جلوگیری از صدمات جانی و خسارات مالی در اثر آتش سوزی است نایل می‌گردد. بدین ترتیب می‌توان از خسارات و زیان‌هایی كه هر ساله طبق آمارهای موجود به اماكن مختلف وارد می‌شود جلوگیری نمود.

برای این منظور شركت‌ها و كارخانجات زیادی در اكثر كشورها اقدام به طراحی و ساخت وسایل مبارزه با حریق نموده‌اند، كه یكی از این دستگاه‌ها، وسایلی است كه به طور خاص برای هدف فوق مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ دستگاه‌هایی كه امروزه از آن‌ها خاموش كننده‌های آتش یاد می‌شود و در گذشته كپسول‌های آتش نشانی نامگذاری شده‌اند.

تجربه ثابت كرده كه توانایی استفاده صحیح این وسایل و دستگاه‌ها در اطفای حریق بسیار مؤثر است و در صورتی كه افراد توانایی كاربرد صحیح آن‌ها را نداشته باشند اغلب با وجود دستگاه‌های خاموش كننده بسیار، حریق از كنترل خارج شده و خسارات و زیان‌های فراوانی را باعث گردیده است.

 

ویژگی های اسپری خاموش کننده آتش

  • اینکه می گوییم این اسپری ها محصولات بسیار مفیدی در اطفاء حریق هستند که حتی اخیرا توانسته اند جای فوم های اتش نشانی را بگیرند به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این محصولات است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • این محصول کاملا بر پایه گیاهی ساخته شده است. بر پایه پروتئین های گیاهی بوده و هیچ اثر منفی بر محیط زیست ندارد. علاوه بر ان فاقد بوی بد و نامناسب است و کاملا هم سالم و فاقد مواد سمی است.
  • این محصول بر مبنای استانداردهای جهانی آتش نشانی تولید شده است. از جمله این استانداردها US EPA، 2N75 UL، ULC، UL 162 و UL 711 و NFPA 10  و 18  هستند.
  • از آن برای خاموش سازی تمامی گروه های آتش سوزی می توان استفاده کرد. علت گسترش بسیاری از آتش سوزی ها همواره آن است که افراد نابلد به خوبی نمی دانند از چه ماده ای باید برای آتش سوزی استفاده کنند.
  • این محصول تاریخ مصرف بالا و حدود 5 ساله دارد و همین باعث شده محصول بسیار به صرفه ای باشد و شما تا سال ها می توانید بدون اینکه ترس فاسد شدن محصول را داشته باشید از آن استفاده کنید.
  • بخار هیدروکربن که از آتش سوزی ناشی می شود را کاهش می دهد و همین باعث می شود که امکان تنفس در محیط آتش گرفته راحت تر شود و همچنین دید هم بالاتر می رود.
  • این محصول کاملا غیر خورنده است و در مخازن تحت فشار به راحتی جای می گیرد و هیچ مشکلی برای مخازن ایجاد نمی کند. پس می توان اسپری خاموش کننده آتش را در آن ها نگه داری کرد.
  • این محصول یک خنک کننده عالی است. یعنی علاوه بر اینکه آتش را خاموش می کند بلکه فورا محیط آتش سوزی را هم خنک می کند و همین مانع از ایجاد جرقه مجدد و فراگیری آتش می شود.

 

قیمت و خرید اسپری خاموش کننده

اسپری خاموش کننده آتش یک محصول جدید برای اطفاء حریق است که بر پایه آب اما رقیق تر و کاربردی تر از آب است. این محصول مانند آب تبخیر نمی شود و به همین دلیل است که قدرت خنک سازی آن بالاست و کاملا در تار و پود آتش فرو رفته و پس از خاموش سازی کامل آن را خنک هم می کند تا مجدد آتش سوزی راه نیوفتد. اسپری خاموش کننده آتش بر پایه گیاهی بوده و کاملا دوستدار محیط زیست است و استفاده از آن هم برای همه افراد ساده است.

شما می توانید جهت تهیه اسپری خاموش کننده از طریق سایت ایمن ابزار سپه اقدام کنید. زیرا شما به راحتی می توانید تمامی مدل های این محصول را مشاهده کنید و از قیمت اسپری خاموش کننده آگاه شوید. شما می توانید به راحتی از طریق ایمن سپه جهت خرید محصول اورجینال اقدام کنید و بعد از خرید در کمترین زمان ممکن محصول تحویل شما می شود. این امر باعث می شود شما با خیال راحت و بدون هیچ دردسری خرید خود را انجام دهید .

SS:2504

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.