برند سازنده محصول را انتخاب کنید
رنگ محصول را انتخاب کنید

نمایش 1 - 19 کالا از 19

شیلد و محافظ صورت

شیلد و محافظ صورت

شیلد و محافظ صورت یک نوع سپر می باشد که جهت محافظت صورت در برابر خطرات گوناگون نظیر پرتاب ذرات حاصل از کارهایی نظیر جوشکاری و برش ، پرتاب ذرات مصالح در ساختمان ، پرت‌شدن خون در حین جراحی، پرتاب مواد در حین کار در آزمایشگاه، بیماری‌های ویروسی و … مورد استفاده قرار می گیرد .

 

شیلد صورت چیست ؟

شیلد محافظ صورت یک محصول پزشکی در دسته لوازم پزشکی محسوب می گردد. این وسیله از انتقال باکتری ها از طریق صورت جلوگیری کرده و این وسیله در عین سادگی که دارا می باشد کارایی بسیار فوق العاده را نیز دارا می باشد که از بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند .

شیلد به طور کلی به معنای محافظت است و این وسیله به راحتی می تواند از صورت شما در برابر عوامل باکتری زا جلوگیری کند. قسمت اصلی که در این شیلد وجود دارد جلوی صورت شما را می پوشاند که این پوشاندن از پیشانی تا پایین چانه را به خوبی فرا می گیرد .

در قسمت بالای شیلد محافظ یک قسمت پلاستیکی تعبیه شده است که میزان انحنای قسمت شیلد صورت به کمک آن کنترل شده و به راحتی می توانید شیلد را به کمک نوار های پلاستیکی بالا و پایین ببرید و محل قرار گیری آن را با توجه به ارگونومی چهره خود تنظیم کنید .

شیلد صورت در عین سادگی دارای کاربرد های بسیاری می باشد. این محصول دارای یک هدگیر که روی سر قرار دارد. این قسمت طوری قرار داده شده است که اندازه آن با اندازه سر تنظیم  می شود. همچنین این قسمت از نقطه اتصال با یک زاویه نود درجه به بالا و پایین حرکت می کند .

قسمت طلقی موجود در شیلد محافظ صورت از پلی کربنات تولید شده که دلیل استفاده از پلی کربنات این است که در عین سخت و مقاوم بودن شکل پذیر نیز باشد زیرا قرار است به شکل منحنی باشد. قسمت طلقی که در واقع قسمت اصلی شیلد صورت است به شکل منحنی است و به طور کامل صورت را دور تا دور می پوشاند.

 

شیلد و محافظ صورت دارای چه کاربرد های می باشد ؟

شیلد محافظ صورت دارای کاربرد هایی بسیار زیادی می باشد و ما در این جا به بررسی مهم ترین آن ها پرداختیم که عبارتند از :

  • عموم مردم می توانند از آن در مکان های پرتردد جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار، آلودگی، مایعات، ترشحات حاصل از سرفه و عطسه، ویروس و هر گونه آلودگی با صورت استفاده کنند و همچنین به دلیل مواد ضد اشعه ماورای بنفش که در ساخت شیلد استفاده شده است، از برخورد این اشعه با پوست صورت محافظت شوند.
  • جراحان در حین عمل جراحی می توانند از این محصول جهت جلوگیری از ورود خون و ترشحات به چشم و صورت بهره مند شوند و با توجه به آنتی فاگ بودن آن از هرگونه مزاحمت بخارهای حاصل از تنفس و اختلال در دید دور باشند .
  • جامعه دندانپزشکان نیز می توانند با کاربرد مشابه جراحان این محصول را به کار ببرند.
  • به همین ترتیب کادر درمانی که در بخش هایی از بیمارستان با احتمال آلودگی بالا فعالیت می نمایند می توانند از مزیت های این محصول بهره مند گردند.
  • همچنین کارگران در صنایع مختلف می توانند از شیلدهای محافظ استفاده کنند تا از ورود هر ماده ناخواسته به چشم و صورت جلوگیری به عمل آورند.

آیا شیلد محافظ صورت می تواند جایگزین ماسک شود؟

خیر. همان طور که گفته شد شیلد صورت به این دلیل برای جلوگیری از ابتلا به کرونا توصیه می شود که جلوی نفوذ باکتری از طریق چشم را به حداقل می رساند. اما همچنان مهم ترین عامل انتقال باکتری از طریق بینی، دهان و تنفس است. شیلد صورت نمی تواند راه انتقال باکتری را به طور کامل ببندد. باید از ماسک سه لایه با لایه های استاندارد استفاده شود.

ماسک های تخصصی پزشکی که از سه لایه بدون بافت ساخته شده اند. این ماسک ها سد خیلی خوبی برای ویروس های خطرناک هستند. ترکیب یک ماسک خیلی خوب با استانداردهای لازم و شیلد می تواند محافظت از شما را در مقابل میکروارگانیسم های مختلف از جمله میکروب ها و ویروس های خطرناک بسیار بیشتر کند.

 

خرید شیلد و محافظ صورت :

برای خرید شیلد و محافظ صورت ابتدا نکته‌ای که باید به آن توجه کنید. انتخاب فروشگاه معتبر جهت تهیه عینک حفاظتی است. در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی اقدام به فروش انواع عینک‌ های ایمنی می‌کنند. اما این نکته را نباید فراموش کنید که با توجه به توضیحات داده شده در اهمیت خرید عینک ایمنی استاندارد، هر فروشگاهی نمی‌تواند خواسته شما را برآورده کند.

همچنین جهت خرید شیلد و محافظ صورت باید به نوع آن و میزان محافظتی که از چشم ها ارائه می دهد متفاوت می‌باشد. هر نوع عینک با توجه به نوع محافظت از جنس خاصی تولید شده است. جنس عینک، برند و … همگی از عواملی هستند که بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارند.

 

قیمت شیلد و محافظ صورت :

شما می توانید جهت مشاهده مدل ها و قیمت شیلد و محافظ صورت در سایت ایمن ابزار سپه تمامی آن ها مشاهده کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. آشنایی و شناخت دقیق ابزار های ایمنی به شما کمک می کند تا در تهیه و خریداری تجهیزات ایمنی ترغیب شود. چرا که تهیه نکردن و استفاده نکردن از این ابزار ممکن است یک عمر باعث پشیمانی شود به همین خاطر شما می توانید جهت انتخاب بهترین محصول جهت استفاده و راهنمایی با کارشناسان فروش ایمن ابزار سپه جهت خرید و تهیه یک محصول با کیفیت در ارتباط باشد.

لینک عینک های ایمنی 

SS:1604

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.