نمایش 1 - 2 کالا از 2

ایرپلاگ

ایرپلاگ ایمنی

ایرپلاگ ایمنی به نوعی عایق صدا می باشد که با قرار گرفتن در گوش داخلی ، راه ورود امواج صوتی را می بندد و از حجم صدای محیط می کاهد، اشاره دارد. اگر حجم صدا خیلی بالا باشد از آسیب دیدن پرده گوش و سیستم شنوایی ما جلوگیری می کند.

اگر حجم صدا بالا نباشد ، باز هم تا حد زیادی از حجم صدا کاسته خواهد شد. اما ایرپلاگ بسیار کوچک بوده ( تقریبا اندازه یک بند انگشت) و به صورت دو قطعه مجرا از هم عرضه می شود که هر کدام داخل حفره یکی از گوشها قرار می گیرند . پس واضح است که باید هر دو به صورت همزمان داخل گوش قرار داده شوند .

 

مزیت های استفاده از ایرپلاگ ایمنی :

  • همه ی ابزار ها و وسایل مختلف دارای مزایای زیادی هستند که با آگاهی داشتن از آنها می‌ توانید در خرید خود آگاهانه عمل کنید و خرید رضایت‌ بخشی را تجربه نمایید.
  • برای همه ی افراد جامعه خرید یک محصول مورد پسند با قیمت ارزان و ویژه از اهمیت بسیاری برخوردار است و تمایل بیشتری به داشتن آن محصول خواهند داشت و اگر علاوه‌ بر هزینه ی پایین دارای کیفیت مطلوبی نیز باشد، جزء خرید های قطعی افراد قرار خواهد گرفت.
  •  ایرپلاگ به دلیل ارزان بودن می‌ تواند در بسته ی خرید های هرکس قرار بگیرد.
  • در محیط‌ هایی که هوا گرم است نیز مانعی برای استفاده از آن نیست، زیرا منجر به تعریق گوش‌ ها نمی‌ شود.
  • برخی از گوشی‌ های ایمنی بسیار دست‌ و پا گیر هستند اما در مورد ایرپلاگ چنین چیزی وجود ندارد و به‌ سهولت می‌ توان با آن کار کرد.
  • هنگامی‌ که  ایرپلاگ در گوش فرد وجود دارد بدون نگرانی از در آمدن آن می‌ تواند به‌ راحتی سر خود را به هر طرف بچرخاند.
  • اندازه ی ایرپلاگ بسیار کوچک است و در داخل جیب جا می‌ گیرد، همچنین حمل آسانی دارد و برای بردن آن در هر مکانی مشکل ایجاد نمی‌ کند.
  • مورد آخری که به مزیت‌ های ایرپلاگ اضافه می‌ کند این است که برای لباس‌ ها و دیگر پوشاک ایمنی مانعی ندارد و مشکل‌ ساز نیست.

انواع ایرپلاگ ها ایمنی :

طراحی و ساخت ایرپلاگ ها آن هم در نمونه‌های مختلف باعث شده تا همه بتوانند متناسب با نیاز خود خرید را انجام دهند. به طور کلی این گوشی ها از نظر ساختار به ۴ دسته تقسیم می‌ شوند:

• ایرپلاگ یا توگوشی

جز مدل‌های پرکاربرد بوده که در مجرای خارجی و دقیقا داخل گوش قرار می ‌گیرد و با مسدود کردن مسیر مانع از رسیدن صدای زیاد به گوش می‌ شود. جنس این نمونه بیشتر لاستیک و فایبرگلاس ظریف به همراه پنبه آغشته شده به واکس و اسفنج وینیل است بدین ترتیب انعطاف‌پذیری زیادی دارد و به خوبی درون گوش قرار می ‌گیرد و هیچگونه حساسیتی هم ایجاد نمی‌ کند. استفاده از آن می ‌تواند ۵۱ تا ۰۳ دی‌سی‌بل شدت صدا را کاهش دهد.ساخت آن در سایز و مدل‌های مختلف سبب شده تا متناسب با اندازه گوش انتخاب شود و بهترین عملکرد را در شرایط سخت کاری داشته باشد.‌

• نیمه ایرپلاگ

از مدل‌های دیگر بوده که دو ایرپلاگ کوچک توسط یک سربند سخت روی گوش قرار می ‌گیرند. محل قرار گرفتن آن انتهای مجرای گوش بوده و دقیقا مانند زمانی است که شما انگشت خود را درون گوش فرو می‌ کنید به همین دلیل می ‌تواند میزان شدت صدا را تا حد زیادی کاهش دهد. این مدل بیشتر در یک سایز مشخص ساخته می ‌شود و کاملا منعطف است.

• ایرماف یا روگوشی

مدلی متفاوت شبیه هدفون است که بزرگ بوده و روی سطح گوش قرار می‌ گیرد. بالشتک‌های نرم این دستگاه سطح گوش را به خوبی پوشش می‌ دهند و مانع از نفوذ صدا به داخل گوش می‌ شوند.

• گوشی همراه با کلاه

یک طراحی خاص بوده و با قرار دادن کلاه روی سر گوشی هم روی گوش قرار گرفته و شدت صدا را کاهش می‌دهد.

 

ایرپلاگ ایمنی در چه صنایعی بیشترین استفاده را دارد ؟

استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات در صنایع باعث شده تا میزان سروصدا به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. به همین دلیل کارگران قبل از ورود به محیط کار باید ایرپلاگ را استفاده کنند تا زیادی سروصدا باعث افت کیفیت کار و ازبین رفتن تمرکز آنها نشود.  آلودگی صوتی در برخی مشاغل بیشتر است و باعث اذیت کارگران می شود. کارکنان فرودگاه، افرادی که در میدان تیر فعالیت می ‌کنند و کارگران ساختمانی همیشه در معرض صدای شدید هستند و استفاده از توگوشی برای آنها ضروری است.‌ در مشاغلی چون آهنگری، مسگری، تراشکاری و همچنین نجاری هم صدا زیاد بوده و افراد باید از تجهیزات ایمنی فردی استفاده کنند.

 

ایرپلاگ ایمنی مناسب برای خواب می باشد ؟

ایرپلاگ ها برای خواب به گونه ای ساخته شده اند که تا حد امکان راحت باشند و در عین حال صداهای خارجی را که ممکن است مانع یا مختل شدن خواب شوند را مسدود کنند. ایرپلاگ های تخصصی برای صداهایی مانند خروپف شریک، ممکن است دارای پیشرفت‌هایی در کاهش صدا باشند که کاربر را قادر می‌سازد. همچنین صداهای دیگری مانند ساعت زنگ دار را بشنود. برای تعیین راحتی ایرپلاگ هایی که برای خواب استفاده می‌شوند، مهم است که آنها را در حالت دراز کشیدن امتحان کنید. فشار روی گوش بین سر و بالش ممکن است باعث ناراحتی قابل توجهی شود.

 

خرید ایرپلاگ ایمنی :

ایرپلاگ هایی که در بازار داخلی و خارجی خرید و فروش می ‌شوند دارای سطح کیفی بالایی می باشند و قیمت مناسبی هم دارند بدین ترتیب صنایع می‌توانند به راحتی و با کمترین هزینه آن را برای پرسنل خود تهیه کنند. حجم خرید متفاوت بوده و بستگی به میزان نیاز و همچنین بودجه مصرف‌کننده دارد. به این نکته بسیار مهم توجه کنید که انتخاب گوشی مناسب و نگهداری درست از آن، سلامت گوش های شما را تضمین می کند. پس در انتخاب خود دقیق باشید.

 

قیمت ایرپلاگ ایمنی :

جهت مشاهده تمامی مدل های موجود و بررسی آن ها می توانید به سایت ایمن ابزار سپه مراجعه کرده و از قیمت ایرپلاگ ایمنی  و مدل ها و حتی برند های محصولات مطلع شوید. جهت انتخاب بهترین محصول جهت استفاده و راهنمایی با کارشناسان فروش ایمن ابزار سپه جهت خرید و تهیه یک محصول با کیفیت در ارتباط باشد.

SS:1804

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.