برند سازنده محصول را انتخاب کنید
سایز کفش را انتخاب

نمایش 1 - 10 کالا از 10

کفش ایمنی خارجی

کفش ایمنی خارجی

به طور کلی کفش ایمنی جز لوازم بسیار مهم جهت محافظت می باشد اما سوالی که همیشه ایجاد می شود این است که خرید چه برند کفش ایمنی بهتر است و باید کدام را انتخاب کنیم.

اما به طور کلی مهمترین نکته در انتخاب کفش فارغ از خارجی یا داخلی بودن آن، آگاهی یافتن از کیفیت، متریال مصرفی، کاربرد، ویژگی ها و گارانتی آن است. امروزه و در داخل بازار، مدل های ایرانی بسیاری را مشاهده می کنیم که از نظر کارایی و کیفیت، کاملا با مدل های متوسط خارجی برابری می کنند.

شما می توانید به راحتی کفش ایمنی خارجی با کیفیت را از طریق سایت ایمن ابزار سپه تهیه نمایید و از اورجینال بودن و حتی سال تولید آن ها نهایت اطمینان خاطر را داشته باشید .

 

کفش ایمنی ایرانی یا خارجی؟

مهمترین نکته در انتخاب کفش فارغ از خارجی یا داخلی بودن آن، آگاهی یافتن از کیفیت، متریال مصرفی، کاربرد، ویژگی ها و گارانتی آن است. امروزه و در داخل بازار، مدل های ایرانی بسیاری را مشاهده می کنیم که از نظر کارایی و کیفیت، کاملا با مدل های متوسط خارجی برابری میکنند. و قیمت های بسیار پایین تری هم دارند. اما از آن طرف قضیه هم مدل هایی از برند های مطرح خارجی وجود دارند، که کارایی و ویژگی های فوق العاده و بی نظیری دارند. که مشابهشان در تولیدات داخلی دیده نمی شود.

در مقیاس کلی مدل های با کیفیت بالا و تولید ایران بسیاری در بازار موجود است. که میتوانید با قیمت های پایین تری نسبت به مدل های خارجی تهیه کنید. اما اگر مشکلی با هزینه بیشتر ندارید، خرید و استفاده از محصولات خاص و باکیفیت برند های مطرح دنیا قطعا انتخاب بهتر و منطقی تری است.

 

بهترین برند های کفش ایمنی خارجی :

برندها و شرکت های بسیاری می باشند، که در زمینه تولید و عرضه کفش و پوتین های ایمنی فعالیت حرفه ای دارند و محصولات بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه ای را عرضه می کنند. بین این برندهای معتبر رقابت بسیار وجود دارد و تمامی آن ها سعی به تولید بهترین کفش های خود دارند. برخی از برند های کفش و پوتین خارجی می باشند، که در بازار ایران بسیار پرفروش هستند. این برندها عبارت اند از:

  • ردوینگ
  • یووکس
  • سیفتی جاگر
  • کاترپیلار
  • ولتکس
  • میلر
  • وورکمن

به این نکته توجه کنید این محصولات به دلیل اینکه در بین خریدارن طرفداران زیادی پیدا کرده است بسیار مطرح شده است. با این وجود برند های دیگری نیز وجود دارد اما به دلیل اینکه مورد استقبال قرار نگرفته است لازم به گفتن اسم آن ها نشدیم به همین دلیل نام برند هایی که بسیار پر فروش است را سعی کردیم در اختیار شما قرار دهیم .

 

قیمت کفش ایمنی خارجی :

تعرفه و قیمت کفش ایمنی خارجی با توجه به معیار های مختلفی سنجیده می شود. برای مثال برند و کشور سازنده، نوع کاربری، جنس کفش و متریال مصرفی، مدل، طراحی و بسیاری موارد دیگر در قیمت این محصولات تاثیر گذار هستند. به طور معمول کفش های چینی و کفش های ایمنی تولید شده در کشور های آسیایی، نسبت به محصولات برند های آمریکایی و اروپایی مثل کاترپیلار، ردوینگ، سیفتی جاگر و … قیمت های ارزانتری را دارا می باشد.

عوامل ذکر در زیر عواملی می باشند که در تعیین قیمت کفش کار خارجی موثر می باشند.

  • ساق بلند یا کوتاه بودن کفش ویژگی هایی مثل
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • عایق برق بودن
  • ضد ضربه بودن
  • طبی و راحتی کفش
  • مهندسی یا پرسنلی بودن

 

خرید بهترین کفش ایمنی خارجی :

انتخاب و خرید کفش ایمنی خارجی و با کیفیت می­ تواند تبدیل به یکی از سخت­‌ترین تصمیماتی شود که هر فرد در زندگی خود با آن مواجه خواهد شد. با این حال اما اگر از شرایط و خطراتی که در محیط کاری افراد را تهدید می­کند، اطلاعات کافی داشته باشید، می­توانید کفش ایمنی خارجی خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که توصیه می­‌شود قبل از خرید کفش ایمنی خارجی درباره برند­های خارجی تحقیقات کافی داشته باشید.

همچنین حتما از فروشگاه ها و مراکزی تهیه نمایید که هم وارد کننده این کفش های ایمنی باشد و هم از اورجینال بودن و البته سال تولید آن ها مطمئن شوید. زیرا کفش هایی که تاریخ مصرف آن ها گذشته باشد ممکن است مدت زیادی نتوانید از آن ها استفاده نمایید و زود از بین بروند .

 

قیمت کفش ایمنی خارجی :

شما می توانید جهت بازدید از کفش های ایمنی خارجی وارد سایت ایمن ابزار سپه شوید و با رفتن به قسمت مربوطه از تمامی مدل های کفش ایمنی خارجی دیدن فرمایید و از قیمت آن ها نیز اطلاع پیدا کنید. توجه کنید که اگر قصد خرید دارید نگران زمان رسیدن محصول نباشید چون ما سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات را به دست شما برسانیم به بتوانید از آن استفاده نمایید .

SS:1204

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.