نمایش 1 - 2 کالا از 2

تابلو های گالوانیزه

تابلو های گالوانیزه

تابلو های گالوانیزه جهت انتقال مفاهیم راهنمایی و رانندگی، خطرات و بسیاری هشدار دیگر از تابلو های مختلفی در کنار خیابان و جاده ها و … استفاده می کنند. این تابلو های ترافیکی با توجه به اینکه در حالت عادی در شب قابل خواندن نیستن به صورت شب نما ساخته می شوند و یکی از مهمترین مواردی که وجود دارد مکان نصب آنها است که باید با زاویه و شکل درست باشد تا خودرو در حال حرکت بتواند آنها را به وضوح ببیند و یا نوشته در تابلو را بخواند.

مزایای استفاده از ورق گالوانیزه در ساخت تابلوهای ترافیکی

همان‌طور که گفته شد ورق گالوانیزه دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به‌فردی است که آن را از سایر ورق‌ها متمایز می‌کند. برخی از مزیت‌های استفاده از ورق‌های گالوانیزه برای ساخت تابلوهای راهنمایی رانندگی عبارتند از:

  • کاهش هزینه برای نگهداری از تابلوها
  • جلوگیری از زنگ‌زدگی تابلوهای راهنمایی رانندگی
  • افزایش طول عمر فلز تا ۳۰ سال
  • افزایش دوام محصول در برابر خوردگی و اصطکاک
  • جوشکاری راحت‌تر تابلوها
  • فرم‌دهی و شکل‌دهی آسان ورق گالوانیزه

تاثیر کیفیت شب رنگ در قیمت تابلو مثلثی گالوانیزه

علاوه بر قطر ورق گالوانیزه و کیفیت و اندازه آن عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت یک تابلو تاثیر دارند. جنس شبرنگی که در تابلو به کار میرود بسیار متنوع است و میتواند به تنهایی یکی از مهم ترین پارامتر های تعیین کننده قیمت تابلو باشد. اکثرا در پروژه های راهداری و راهسازی بودجه مشخصی برای خرید تابلو های راهنمایی و رانندگی اختصاص میدهند.

کارفرمایان می توانند بر حسب بودجه مشخص شده انواع مختلفی از تابلو ها را سفارش بدهند. یکی از انواع شبرنگ ها نوع لانه زنبوری آن است شبرنگ های ساده نیز نوع مقرون به صرفه تر هستند. شبرنگ هایی وجود دارند که بر اساس کیفیت بالای خود و بسته به شرایط جوی غالب منطقه میتوانند 3 یا 5 و یا 7 سال نیز دوام داشته باشند و کیفیت اولیه خود را حفظ کنند. شبرنگ های کیوالایت تولید شده در کشور ژاپن، شبرنگ های برند آوری و تری ام آمریکا و همچنین شبرنگ DM و TAT و شبرنگ پریسماتیک از جمله این محصولات با کیفیت هستند.

تولید انواع تابلو های گالوانیزه 

همانطور که میدانید تابلوهای شهری نقش به سزاییی در ایجاد نظم و امنیت ترافیک جاده ایی و شهری دارند به همین دلیل است که استفاده از تابلو های ترافیکی میتواند به عنوان یک اصل مکمل برای کیفیت و ایمنی جاده مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بتوان تابلوی باکیفیت و مناسبی را در مسیر تردد عابران و وسایل نقلیه قرارداد، می توان از بروز بسیاری از خطر ها و هرج مرج ها در این زمینه جلوگیری کرد.

ثبت دقیق و واضح و درست علائم راهنمایی، زاویه مناسب نصب و اندازه درست در کنار کیفیت و تناسب رنگ و ورق گالوانیزه تابلو مثلثی گالوانیزه میتوانند از جمله مهمترین نکاتی باشند که باید در هنگام تولید تابلو به آنها توجه کرد.

از جمله کاربرد های مهمی که تابلو مثلثی گالوانیزه استفاده می شود می توان به مواردی چون  هشدار خطر ریزش کوه، عبور حیوانات اهلی و وحشی، خطر لغزندگی جاده و … اشاره کرد. به گونه ای می توان گفت کاربرد اصلی این تابلو در جهت هشدار های جاده ای و بسیاری مکان های دیگر است.

شاید فکر کنید که این تابلو در شهر کاربردی ندارد اما این فکر اشتباه است و به راحتی می توان این تابلو را در شهر دید مانند تابلوی ورود ممنوع در ابتدای خیابان های یک طرفه و در ورودی مراکز خصوصی یا امنیتی. در شهر از این تابلو در سایز ها و شکل های مختلف استفاده می شود. از ساده ترین کاربرد های تابلو گالوانیزه استفاده در راستای مشخص کردن اسم یک ساختمان نیز می باشد.

سایر کاربرد های تابلو گالوانیزه و دیگر تابلو های علائم راهنمایی

تابلو مثلثی گالوانیزه اغلب برای هشدار خطر ریزش کوه عبور حیوانات اهلی و وحشی، خطر لغزندگی جاده و در کل برای اعلام خطر مورد استفاده قرار میگیرند به همین دلیل از این تابلو ها در مراکز دیگر نیز استفاده میشود. برای مثال از تابلوی ورود ممنوع در ابتدای خیابان های یک طرفه به عنوان یک نشانه و علامت ترافیکی استفاده می شود ولی در ورودی مراکز خصوصی یا امنیتی نیز میتواند به کار گرفته شود.

از این تابلو ها در ابعاد و شکل های مختلف میتوان برای مشخص کردن مسیر در محوطه سازمان های بزرگ نیز استفاده کرد. استفاده از تابلو های گالوانیزه و سایر تابلو ها میتواند در راستای مشخص کردن اسم یک ساختمان نیز مورد توجه مراکز مختلف باشد.

پایه‌های دروازه‌ای از جنس گالوانیزه

پایه دروازه‌ای به‌عنوان بخشی از تجهیزات راهنمایی رانندگی، محل قرارگیری تابلو یا دوربین است. از این پایه‌ها معمولا برای آدرس‌دهی استفاده می‌شود که 300 تا 500 متر قبل از تقاطع‌ها نصب شده و به رانندگان برای تعیین مسیر کمک می‌کنند. با توجه به عرض جاده، می‌توانند دو یا سه پایه داشته باشند که به‌خاطر پوشش گالوانیزه‌، در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم هستند.

طول عمر استاندارد این دکل‌ها با در نظر گرفتن شرایط جوی محیط مانند میزان رطوبت و شرجی بودن، حدود 20 تا 35 سال است.علاوه‌بر همه این موارد گفته‌شده، سازه‌های ترافیکی، پایه جانمایی تابلوهای شهری، پایه پرچمی و… همگی از ورق فولادی گالوانیزه ساخته می‌شوند.

خرید تابلو های گالوانیزه :

به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که ورق های گالوانیزه همان طور که در ساخت تابلو های راهنمایی مورد استفاده قرار گرفته است. در تهیه پایه راهنمایی رانندگی و سایر تجهیزات ترافیکی که نیاز به جنس مقاومی هستند استفاده می شوند و به همین دلیل یک گزینه بسیار مناسب محسوب می شود .

قیمت تابلو های گالوانیزه :

جهت بررسی قیمت های تابلو های گالوانیزه می توانید در قسمت تجهیزات ترافیکی به بررسی قیمت و مدل های موجود از این تابلو بیاندازید. همچنین توجه کنید که محصولاتی که در سایت ایمنی ابزار سپه وجود دارد تماما اورجینال می باشد و شما هیچ نگرانی بابت تهیه این محصولات نداشته باشید. به همین دلیل با خیال راحت محصول خود را انتخاب و خریداری نمایید .

SS:2204

مقایسه ( 0 مورد )
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.